bandit 600, het grote bandit 600 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou is toch leuk in Limbo verzamelen?

om 10 uur verzamelen daaro, moet je toch al gauw om 6 uur weg vanuit Den Helder...nou Base ik weet niet waar je dan over zeurt, is toch een leuk stukkie rijden... :]
 
Noem maar een datum, tijd en plek en ik zal kijken of ik kan :)
Lengte moet iig niet meer dan 200km zijn, dat is voor mij net een tank en dan kan je lekker rijden zonder dat mensen hoeven te tanken...
 
Noem maar een datum, tijd en plek en ik zal kijken of ik kan :)
Lengte moet iig niet meer dan 200km zijn, dat is voor mij net een tank en dan kan je lekker rijden zonder dat mensen hoeven te tanken...
Stop je onderweg nooit? Een goeie route heeft bij de stop, om een bakkie
te doen een tankstation zitten.Of op zijn minst binnen een paar 100m verwijderd
van de stop.

En als je dan toch van een tank uit moet gaan, want die discussie's krijg je nu ook. :9
Dan kan je 'm dus 245km maken want zover kom ik op een tank :+
 
ligt er aan hoe hard je rijdt. ik moest laatst met een motorweekend erg mijn best doen om een gsxr750 te achtervolgen door en langs Spa-francorsjamps (of zo iets) maar reed rond de 1:8 á 9 (!!)

Was wel lache trouwens met 20 man op pad in verschillende groepen rijden (sport / tour) maar in het zelfde hotel/kasteel overnachten, een van de jongens is zn fototoestel vergeten dus die gaan we waarschijnlijk volgend weekend ophalen (wat een straf..)
 
Stop je onderweg nooit? Een goeie route heeft bij de stop, om een bakkie
te doen een tankstation zitten.Of op zijn minst binnen een paar 100m verwijderd
van de stop.

En als je dan toch van een tank uit moet gaan, want die discussie's krijg je nu ook. :9
Dan kan je 'm dus 245km maken want zover kom ik op een tank :+

245km inclusief reserve?

Ik zit nu op 268 en heb hem nu op ze reserve gezet want hij begon te prutelen :]
 
245km inclusief reserve?

Ik zit nu op 268 en heb hem nu op ze reserve gezet want hij begon te prutelen :]
dat is idd inc reserve(net niet leeg) met een 1200 waarvan alles vol open is
en waarvan de rijstijl zeer stevig is(dat ik waar dan ook mijn rijbewijs kwijt zou zijn als ik staande gehouden zou worden)
 
Op me reserve rijden doe ik toch niet, stel dat die leeg is... en reserver-reserve heb je niet :+
 
Tussen de 200km en 220km tanken. Dat haalt ie net. Hup.....weer 14liter erin en gaaaasssssss!!! De reserve gebruik ik wel als indicatie. Ik rijd door tot reserve.....kraantje draaien en benzine pomp zoeken. Tenzij ik op 215 zit en nog niet op reserve en ik rij net langs een pomp.

Nog ff een vraagje btw....Hoe hou je je wheelie hoog!! Ik krijg hem goed aso omhoog, maar blijf gas geven, maar voorwiel blijft daar niet maar klapt gewoon terug. En niet zo heel zachtjes ook. Ik trek hem vanaf de 1 omhoog. Heb de 2 nog niet echt goed geprobeerd.
 
nou ik red op een tank zonder reserve 220 km denk ik, maar dan moet het wel meezitten...

maar dan wel gelijk tanken, want stel nou idd dat ie echt leeg is...duwen ben je snel zat volgens mij... *D
 
19 liter om precies te zijn....maar ik rij de reserve noooooooit leeg. Je weet maar nooit. Strax is de pomp dicht en mag je om 2uur 's nachts de resterende kilometers naar huis lopend afleggen!!! :X
 
ps ilse, hoe is het nu afgelopen met die gas die bleef hangen? is het raadsel al opgelost?

probleem bleek niet te bestaan, garage kon niets technisch vinden wat de oorzaak had kunnen zijn, dus ik zal wel iets stoms hebben gedaan... :o

@ alle Banditrijders... kom op! we kunnen toch wel een toertje regelen met zn allen?!! Limburg lijkt me prima, misschien Ardennen met overnachting, dat is toch wel te doen?! Augustus is voor mij perfect! *D *D
 
Nou eindelijk heb ik ook mijn undertail binnen, maar BasE had wel gelijk zeg. Wat een werk om het erop te zetten.
Maar met een beetje zagen en passen.

Zie hier het resultaat
99102

99103

99105

99106

99107
 
Zoo mooi man die undertail!! Moet ik ook hebben! :D Ik wacht nog steeds op de actie (gezamlijk inkopen), die deze maand zou komen, toch :?

Maar wat heb jij ervoor betaald, voor die undertail dan? Of mag ik dat niet vragen :X
 
probleem bleek niet te bestaan, garage kon niets technisch vinden wat de oorzaak had kunnen zijn, dus ik zal wel iets stoms hebben gedaan... :o

@ alle Banditrijders... kom op! we kunnen toch wel een toertje regelen met zn allen?!! Limburg lijkt me prima, misschien Ardennen met overnachting, dat is toch wel te doen?! Augustus is voor mij perfect! *D *D

toch plezant van die problemen die zich zelf oplossen ;)

Als we nu eens het midden nemen tussen Brussel en Amsterdam, waar zouden we dan uitkomen ??? dan is dat misschien een goeie plaats om te vertrekken.
Ardennen zijn zalig maar voor de noorderburen van boven de moeredijk al misschien wa ver ?

zal effe kijken om wat lokaties voor te stellen in een polleke
 
toch plezant van die problemen die zich zelf oplossen ;)

Als we nu eens het midden nemen tussen Brussel en Amsterdam, waar zouden we dan uitkomen ??? dan is dat misschien een goeie plaats om te vertrekken.
Ardennen zijn zalig maar voor de noorderburen van boven de moeredijk al misschien wa ver ?

zal effe kijken om wat lokaties voor te stellen in een polleke

Exact tussen Amsterdam en Brussel ligt Breda :)
 
Zoo mooi man die undertail!! Moet ik ook hebben! :D Ik wacht nog steeds op de actie (gezamlijk inkopen), die deze maand zou komen, toch :?

Maar wat heb jij ervoor betaald, voor die undertail dan? Of mag ik dat niet vragen :X

Tuurlijk alles mag je vragen ;)

Ik heb er 224 euro voor betaald incl. verzendkosten uit Engeland.

www.streetfighterstore.com (je kan gratis een 40 pagina grote catalagus aanvragen voor noppes)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan