bandit 600, het grote bandit 600 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmz,

sinds een tijdje lekt mijn Bandit een druppeltje olie, maar soms ook niet...het lijkt bij me schakelpookje vandaan te komen ergens...

zijn er nog meer luitjes bij hun Bandit dit doet?
 
Wat houdt dat IBAN in wat ik kan dat niet echt opmaken uit je eerdere post eigenlijk en nu heb ik ook wat moois gezien op Ebay dus als jij het me uit kan leggen..

Wat IBAN is weet ik ook niet.. Ik heb namelijk met VISA betaald :) Stuur degene even een mail die wel gebruik maakte van IBAN.
Er is tegenwoordig toch ook die euhh, Wally Wally ofzo ? Dat is toch ook zoiets als visa? Ik begreep uit de reclames iniedergeval dat het een "eenmalige" visa kaart is ofzo. Ik kan het mis hebben hoor.
 
jeezes bandaddict
ken da bochtje ook goed, daar kunt ge echt goe plat gaan mits geen tegenliggers die de volledige baan gebruiken B|
lag er iets op de baan ? of onderuit geremd voor de bocht ? of geremd in de bocht ? is nochtans schone asfalt daar.
gelukkig valt de eigen schade goed mee, is inderdaad ongelooflijk erg als je je moto ziet schuiven '(
maar bekijk het van de positieve kant: je wou er toch al een naked van maken dus nu moet je wel ;)
veel sleutelplezier
a propos ik zou toch naar wat motorslopen gaan zoeken voor tweedehandsstukken, lijkt me wel een stuk voordeliger uit te komen.
en hou ons op de hoogte van de evoluties met wa fotookes
 
jeezes bandaddict
ken da bochtje ook goed, daar kunt ge echt goe plat gaan mits geen tegenliggers die de volledige baan gebruiken B|
lag er iets op de baan ? of onderuit geremd voor de bocht ? of geremd in de bocht ? is nochtans schone asfalt daar.

Dat is juist het kutte aan heel de situatie. Ik ben daar al zo vaak zo veel platter gegaan (hoewel nu was wel het allerplatst |( ) Nie geremd in den bocht, ook nie voor den bocht. Gewoon de bocht netjes aangesneden en bij de eerst instuurbeweging gleed m'n voorwiel zonder pardon weg. Moet iets op de weg gelegen hebben hoewel ik na de glijpartij ben gaan kijken en niks zag liggen. Echt freaky want ik heb geen flauw benul wat er is fout gelopen. Ik reed nie te hard, remde nie, en zag niks op de baan.

Ik ga inderdaad ook is informeren achter tweede hands stukken maar heb al wa rondgebeld en bij de afbraakbedrijven hier in belgië is er nie echt veel te vinden. Ik heb wel al op ebay in duitsland een voorspatbord tegengekomen en misschien dat ik daar op ga bieden. Iemand enig idee wat het laten spuiten van een voorspatbord moet kosten?
 
Laatst bewerkt:
het leek mij wel leuk als de achterkant en het voorspatbord een ander kleurtje kregen, moet je eens kijken, ziet er dus echt niet uit he..





bandito.jpg



maar me petje af voor die gasten in dat grote photoshop topic.. :9~
 
het leek mij wel leuk als de achterkant en het voorspatbord een ander kleurtje kregen, moet je eens kijken, ziet er dus echt niet uit he..





(Afbeelding)


maar me petje af voor die gasten in dat grote photoshop topic.. :9~


dat geel moet ff iets geler zijn en helemaal geel, dan zal het wel vet staan.

ik wil trouwens mijn btje ook overspuiten, alleen ik zie er zo tegenop om het blok enzo te demonteren. wat het frame moet dan ook. :X
 
En als je niet weet of de kleur je aanstaat probeer je gewoon ff die temporary verf van Akzo :P
 
Nou Bandaddict, heb je zelf niets.
heel veel succes met opknappen. Ik heb namelijk precies het zelfde meegemaakt. En dat was voor mij de druppel om hem helemaal zelf op te knappen. Motoport kon hem voor € 4600 opknappen |( , dat vond ik iets te gek.

Heej BangBandit, waar heb jij je spiegels gekocht? Ben op zoek naar vierkante ... Alvast b.
 
tevens weer de ronde koplamp gemonteerd. dat alien kuipje vond ik vergeleken met dit toch niet zo heel geslaagd.

full
 
Als we het dan toch hebben om van een S een N te maken ,heb ik een vraagje.
De tellers van mijn bandit uit 2000 , zitten in de kuip weggewerkt.
Als ik het goed begrepen heb is dat bij het oude model niet zo.
Is dit bij het nieuwe model makkelijk over te zetten?
Ik wil namelijk mijn motor overdoen aan het vrouwtje , zij wil een naked.
Ik wil dan een 1200 of een 1400 kopen.
Wat komt er allemaal bij kijken om deze om te bouwen?
Ze wil dubbele koplampen.
Tevens zal de motor moeten zakken (ze is maar 165 hoog en 56 kilo zwaar)
De voorkant lijkt mij geen probleem (gewoon de voorpoten doorsteken)
Weet dan niet of de achterkant ook gelijk een stukje zal zakken.
Wat zou ik dan nog meer moeten doen om hem lager te krijgen.
Wie heeft dit nog meer gedaan en wat waren ongeveer de kosten.
Moet natuurlijk ook andere spiegels erop hebben.
 
Als we het dan toch hebben om van een S een N te maken ,heb ik een vraagje.
De tellers van mijn bandit uit 2000 , zitten in de kuip weggewerkt.
Als ik het goed begrepen heb is dat bij het oude model niet zo.
Is dit bij het nieuwe model makkelijk over te zetten?
Ik wil namelijk mijn motor overdoen aan het vrouwtje , zij wil een naked.
Ik wil dan een 1200 of een 1400 kopen.
Wat komt er allemaal bij kijken om deze om te bouwen?
Ze wil dubbele koplampen.
Tevens zal de motor moeten zakken (ze is maar 165 hoog en 56 kilo zwaar)
De voorkant lijkt mij geen probleem (gewoon de voorpoten doorsteken)
Weet dan niet of de achterkant ook gelijk een stukje zal zakken.
Wat zou ik dan nog meer moeten doen om hem lager te krijgen.
Wie heeft dit nog meer gedaan en wat waren ongeveer de kosten.
Moet natuurlijk ook andere spiegels erop hebben.
je zult nieuwe tellers moeten kopen dan,of een fietscomputertje monteren(van sigma die gaan tot 300km/u)
de dubbele koplamp kost ongeveer 110,- pleuro's en de voorvorkpoten laten doorsteken is voldoende bij die lengte hij staat dan iets op z'n kop maar dan stuurt hij wat sneller in is dit niet wat je wilt dan moet je wat langere risers laten maken(lees gaten iets verder uit elkaar)
 
Hey hoe lang is die "voeler"?
Ik heb namelijk het idee dat dat voor geen meter werkt en alleen de gassen temperatuur meet in plaats van de olietemperatuur... :?


voeler is cmtje of 1.5 ofzo.
het werkt goed want toen ik toenet thuis kwam en hem er ff uit haalde hing er een druppel olie aan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan