bandit 600, het grote bandit 600 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie kan er een foto van een naked (de tellers) om dit forum zetten.
Het gaat om de bevestiging van de tellers op de kroonplaat.
En hoe zit het met de lampoortjes?
 
kZoals jullie weten ben ik na m'n crash van zondag bezig aan het oplappen van m'n bike. Nu heb ik bij die crash ook wat schade opgelopen aan m'n achterste kuipdeel. Ik ben erover aan het twijfelen om het te laten spuiten of om er zelf een nieuwe sticker voor te ontwerpen en te laten maken. De bedoeling is dan dat de sticker de krasjes bedekt. Ik heb wat gefotosoept en kwam uit bij zoiets:

100732


Graag jullie mening?

@Zofie: ik vrees dat de bochten van 600 niet op de 1200 gaan passen. De demper misschien nog wel maar ik zou het er niet op durven gokken. Waarom wil je dit trouwens doen?
 
Laatst bewerkt:
ja dat vraag ik me nu ook af, hoe warm wordt je olie max? 80 gr. ofzow?

en na hoeveel tijd issie ongeveer op max. temperatuur?


als ik van julianadorp (kruiszwin) naar den helder rij, heb ik bij mn werk ongeveer 65/70 graden. bij 80 kan je hem lekker open trekken. voor de 80 graden rij ik ook niet meer dan 4000/4500 toeren.

dus ik denk na een kmtje of 13 is ie op bedrijfs temperatuur. in de zomer, zonder regen.
 
Laatst bewerkt:
Geinige en zeer handige gadget!! Voor hoeveel zijn die dingen te koop?? En zijn ze universeel? Want mijn buurman heeft er ook zo een op zijn Fazer zitten!!! }) })


zijn zover ik weet niet universeel. want je heb ze met hele lange pennen, en kortere. nou is die van de bandit heel kort.
 
heb je ook een foto van de werkelijke schade? zonder die sticker

100776


Zoals je kan zien zijn de krassen vrij diep. Dus helemaal wegpoetsen zal niet lukken. Ik had zelf gedacht om met commandant te proberen de kleinere krasjes weg te poesten of toch te verminderen en dan op de krassen die overblijven deze sticker te plakken.
 
Iemand wilde mijn bochtenwerk overnemen en onder zijn 1200 zetten dus vandaar mijn vraag. Maar als het niet past dan doen we het niet.

Maar die zelfgeshopte stikker ziet er mooi uit! Ik vind alleen die "S" niet zo mooi.
 
motozoom :X euri of 39 sorry 59.95 excl. verzendkosten

Mmm net ff een Bandit tripple-vision, 3x exact dezelfde kleur als ik :?
 
Laatst bewerkt:
Heb op MF niks terug kunnen vinden over bevestiging van koffersets..
Waar kan ik beter me vraag posten dan hier, gaattie:
Wie weet hoe koffers op een bandit '97 gemonteerd worden? Ik zie een ijzeren stang aan beide kanten boven me achterwiel lopen, moet daar schroefdraad in getapt worden?? Of gaan daar klemmen omheen van het bevestigingskitje voor de koffers. Ik heb echt geen idee.

Heb rondje motor gedaan maar snap er niks van, wie weet dit? Alvast :} :} :} :}
 
Heb op MF niks terug kunnen vinden over bevestiging van koffersets..
Waar kan ik beter me vraag posten dan hier, gaattie:
Wie weet hoe koffers op een bandit '97 gemonteerd worden? Ik zie een ijzeren stang aan beide kanten boven me achterwiel lopen, moet daar schroefdraad in getapt worden?? Of gaan daar klemmen omheen van het bevestigingskitje voor de koffers. Ik heb echt geen idee.

Heb rondje motor gedaan maar snap er niks van, wie weet dit? Alvast :} :} :} :}
die ijzeren stangen die jij bedoeld zijn ervoor om de bagage op de buddy met
banden of een spin vast te zetten.
De beugels voor koffers worden meestal onder de duo handgreep(en) vast gezet.
of in plaats van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan