bandit gsf 600 te koop voor 2100,--

motor-forum oma was er weer :)

voor de snelle beslissers: 2100 euro (moet anders op skireis zonder geld :))
 
Niet te duur hoor........zou het er aan liggen dat ie rood is.....??

Ik hoop het niet...succes met de verkoop.......................zal je (zullen we) nodig hebben.
 
'bandit gsf 600 te koop voor 2400€' > 'bandit gsf 600 te koop voor 2100,--'
 
nog maar eens een kickje.
je krijgt er gratis tanktassen en een topkuip erbij. En als je snel bent mss ook nog remblokjes :)
 
Dit is echt een mooie bike, ben er in juni ook voor gaan kijken (aan je kot pallie in jobbenbeek). Toen heb ik echter gekozen voor een gixxer 600SRAD |( . Deze is ondertussen alweer weg en ben nu ook een trotse eigenaar van een bandiet maar dan ook een 1200, het zware geschut.

Maar mensen dit is echt een juweeltje. :9~ :9~ :9~

greetz :] :] :]
 
ah dat was jij? Geen geluk gehad met de srad? had je de mijne maar moeten kopen :P
Hoe bevalt de bandit je?
 
Ben met de Srad tegen de grond gegaan. Bal onder het voorwiel gehad en daar gleed ik. En sowieso geen goed idee een racer voor mij. Bandit valt heel goed mee, heerlijk dat koppel en naked zorgt ervoor dat de snelheid niet te hoog ligt. Ideaal gewoon. Ben em nu beetje aant personaliseren.
 
'k zal het eens aan mijn broer doorgeven...
Die heeft wel interesse voor een bandietje :]
 
bij deze :)
full
 
Maak je niet ongerust... hij ziet hem wel zitten... nog ff geduld ;)
ik doe m'n best voor je
 
Voor deze bike hoef je bij import GEEN bpm meer te betalen hoor! Maar hij moet wel door de keuring en je moet hem uit belgië halen met een kar oid. Nette fiets iig..!

Misschien een beetje laat deze reactie. Maar bij import blijft er altijd een bedrag aan rest-bpm staan die je moet betalen. Pas na 25 jaar is ie bpm-vrij te importeren!
 
@guido: als je broer nog steeds interesse heeft mag ie steeds langskomen voor een testrit :). De tank zit vol en heb er niks op tegen om hem lang genoeg mee te geven om hem fatsoenlijk na te checken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan