Bandit-rijders met de knie aan de grond! Wie??

Oh ja.......

Mijn voetsteunen zijn al naar achteren/omhoog geplaatst (+/- 3 centimeter naar achter en +/- 2 centimeter omhoog), daarnaast heb ik al een SBK-stuur, een K&N luchtfilter, Laser Pro d'Or uitlaat, AP-racing remblokken. Binnenkort nieuwe D.I.D. kettingset (goudkleurig) met een Superprox achtertandwiel (stalen buitenrand met goudkleurig aluminium hart). Ben ook al bezig met een stuurdemper, ander vering voor (wil graag USD), andere schokbreker achter (GSX-R schokbreker zou moeten passen), stalen remleidingen enz enz enz. Dus eigenlijk alles wat jij al zo op noemde!

Ik laat de vorderingen wel weten t.z.t.

Superprox ken ik zo niet; ik zou wel 47 T achter nemen, is echt een vooruitgang, nog meer trekkracht, vooral boven de 140 kmh.
Waarschijnlijk ken je het duits Bandit forum al, daar staat werkelijk alle info over inbouw USD etc. (www.banditforum.de, meer dan 8100 Banditrijders, en natuurlijk volledig vrij toegankelijk).
 
Laatst bewerkt:
ok k rij nu wel met een kawa z750
maar ben gestart met een gs 500 is toch ook beetje een bandit he, nuja zn klein broerke :p daarmee lukte het toch
full
 
Leuk........al aardig op de juiste weg! Nou ja, juiste weg?! Ik zou zelf niet zo'n beton-platen-weg hebben uitgezocht om knieetjes te rijden!
 
Dan toch maar wat vaker naar Nederland komen om hier eens even lekker te gaan klaveren!!! :X
 
Solex,

ik lees dat je tailrisers onder je bandit hebt, dan kun je mij vast wel vertellen hoe lang de originele zijn (van oog tot oog)?

Sorry voor de late reactie, maar ik kon je niet eerder antwoordt geven (en eigenlijk nu nog niet), maar het verschil tussen die 2 is precies 10 mm.

Ik heb er net een complete achterschock op laten gooien, vandaar dat ik je niet eerder antwoordt kon geven.



@ all: wie heeft een stuurdemper en een piccie daarvan op zijn Bandit, ik heb er nu zelf ook 1, maar het staat voor geen meter, komt natuurlijk ook omdat ik een naked uitvoering heb
 
Laatst bewerkt:
ok k rij nu wel met een kawa z750
maar ben gestart met een gs 500 is toch ook beetje een bandit he, nuja zn klein broerke :p daarmee lukte het toch
(Afbeelding)

Met een GS500 is het ook makkelijk ja :P

Maarre, ik zie nooit ergens bij de tips staan dat je je linkervoet 90 graden zou kunnen kantelen? als je zeg maar de linkerkant van je kleine teen op het steppie zet, en de voet tegen de heelclips, dan kun je je knie ook een heel stuk verder uitsteken
 
Lijkt me ideaal als je wil schakelen of remmen _O-
Gewoon zorgen voor meer grondspeling zodat hij wat platter kan dan een standaard bandit.. Dan hoef je echt je knie niet ver meer uit te steken hoor :)
 
heb sinds gisteren mijn nieuwe band,
Ik kan het dus voorzichtig gaan proberen
bleek trouwens dat de spijker zo'n 6 cm lang was en schuin in de band zat.

-O-
 
Lijkt me ideaal als je wil schakelen of remmen _O-
Gewoon zorgen voor meer grondspeling zodat hij wat platter kan dan een standaard bandit.. Dan hoef je echt je knie niet ver meer uit te steken hoor :)


schakel of rem jij tijdens een kneedown dan?

:?
 
Ik ben ook nog op Zandvoort geweest, maar sinds ik een compleet nieuwe WP achtershock heb, heb ik niet meer zo veel last van onderdelen die over de weg heen schrapen. *D



full
 
Hello,

Het zal jullie waarschijnlijk worst wezen maar... gisteren voor de eerste keer een KD gemaakt. Zalig! Ik moest het even kwijt. Eenmaal je het door hebt is er niets meer aan...
Nu nog een behoorlijke motobroek aanschaffen. In m'n Jeans is een KD eerder pijnlijk.
 
Hello,

Het zal jullie waarschijnlijk worst wezen maar... gisteren voor de eerste keer een KD gemaakt. Zalig! Ik moest het even kwijt. Eenmaal je het door hebt is er niets meer aan...
Nu nog een behoorlijke motobroek aanschaffen. In m'n Jeans is een KD eerder pijnlijk.

De echte man maakt een KD zonder sliders ;)
 
Zitten je stepjes niet al lang en breed tegen de grond aan tegen de tijd dat je je uitlaat tegen de grond rijdt :? Zo ja, levert dat geen problemen op :o

Nee, het eerst wat je aan de grond rijd bij een bandit in een rechterbocht is de klem van de achterdemper onder het blok, daarna het bochtje naar de achtderdemper. dit gebeurt heel snel met orginele veren. niks enstigs

Maar met een goede jump over een verkeersdrempel kan je het zelfde resulaatgeven.
O-)
 
Ziet er allemaal goed uit hoor......SUPER!!

Ik baal!! Ik heb mijn nieuwe Alpinestars SMX-Plus laarzen (alleen de rechterlaars) tijdens het klaveren kapot gereden.........mijn voet stond iets te ver naar buiten op het steppie!! Ik ben door mijn teen-slider geschaafd en daarna de zool, stukkie leder en de plastic binnen schoen!!!

Zwaar balen dus :(

Voortaan toch maar iets rustiger (of met de voet beter op het steppie) door de bochten!!

full
 
er staan hier al zoveel foto's. Dat ik mijn KD's niet meer hoef op te zetten.

tis iig goed mogelijk zoals blijkt ; )
 
Nee, het eerst wat je aan de grond rijd bij een bandit in een rechterbocht is de klem van de achterdemper onder het blok, daarna het bochtje naar de achtderdemper. dit gebeurt heel snel met orginele veren. niks enstigs

Maar met een goede jump over een verkeersdrempel kan je het zelfde resulaatgeven.
O-)

Nou, ik moest toch een heel stuk van me stepjes af rijden voordat de uitlaat de grond raakte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan