Bandjes voor m'n brik

Heb op mijn Ducje een BT45 achterband in de maat 130/80 18 inch.
Band is goed. Plakt goed aan het wegdek en bij mooi warm weer de rullen aan de achterband. In regen ook goede grip. Afgelopen zondag nog gereden en hier en daar natte plakken op het wegdek. Geen probleem, geen wegschuivers gehad.
Hiervoor de Pirelli MTxx erop gehad. Was drie keer niks. Lange warup tijd nodig ne bij kou en nattig heid slippende achterwiel bij optrekken.

Voorop ligt nog een Metzeler 120/80 16 inch van het type ME33 compk.
De compk uitvoering is de zachste uitvoering. Deze is bijna op en zal dus deze winter vervangen worden voor de BT45. De Metzeler heeft nu ca. 4500 km erop gezeten, waarvan 1 circuitdag bij 35 graden op Croix. Je zag toen het profiel weggevreten worden na een rijsessie.
Mijn rijstijl kun je sportief noemen, ondanks dat deze brik uit 1986 komt.
 
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:37 schreef Reetje het volgende:>>>> MT ???? Das toch een allroad band/seminoppen.

herstel.. Was te snel..
Toen ik hem kocht zaten er Pirelli MT 09/08 erop.
Daarna nog een MT75 achterop gezet. Gingen ca. 6000km mee. Daarna waren de achterbanden zo goed als kaal.
 
Ralfie, heb je al bij Sabra (Geldermalsen) geinformeerd? Die beweren heel erg goedkoop te zijn, of het moet te ver bij je uit de buurt zijn.

Geldermalsen? Daar mag ik niet komen zonder paspoort!! Zie je me al rije, op de BMW met twee Honda-wielen achterop (los aanleveren = goedkoper) :P

Ik zal wel us kieke. Thanks voor de tip in ieder gevalleke :)
 
Geldermalsen? Daar mag ik niet komen zonder paspoort!! Zie je me al rije, op de BMW met twee Honda-wielen achterop (los aanleveren = goedkoper) :P

Ik zal wel us kieke. Thanks voor de tip in ieder gevalleke :)
Hahahahaha!!!! Ik betaalde 10 Euro extra om m'n voorwiel los te laten maken. Als ik de volgende keer een motorkrik heb kan ik dat natuurlijk uitsparen, mag de Trude wielloos thuis blijven: met de auto van de zaak erheen. Tjemig, ik lijk wel een brikrijder.... :+
 
Wat een stel knieperds, di brikkers.

Bang dat het bandewisselen een totall loss verklaring voor je brikkie word?

Ik zal vrijdag een hernieuwde poging gaan doen voo een nieuwe achterband, en ik laat hem er lekker wel uithalen en terugstoppen.
En meteen maar een 100km toerrit er aan vast knopen.

Exclusief voor Ralfie, het wordt een Metzeler Me77 4.00-18 64S (had ik rgens al gedumpt, maar ooit vroeg je er naar)
 
Yep wat een knieperds :P , maar ik haal de wielen er ook altijd uit en breng het zooitje dan ff naar de bandenboer :P , als me dit nu €15,- scheelt bij elkaar, heb ik toch weer een litertje of 12 branstof om te kunnen brikken :9
 
Electro kloten???
Vertel eens, wat is er aan de hand...??

Na een kleine operatie dit weekend om de electriciteit van de Honda een beetje op te schonen heb ik nu een ratelend knipperlichtrelais, zenuwachtige knipperlichten en groot&klein licht verwisseld 8-)

Iets teveel draden losgepeuterd denk ik. Volgens mij zit er ergens een aarde-probleempje. :)
 
Na een kleine operatie dit weekend om de electriciteit van de Honda een beetje op te schonen heb ik nu een ratelend knipperlichtrelais, zenuwachtige knipperlichten en groot&klein licht verwisseld 8-)

Iets teveel draden losgepeuterd denk ik. Volgens mij zit er ergens een aarde-probleempje. :)

Hier de oplossing voor je aardeprobleem: :+

prod_Bemestet.jpg
 
Op woensdag 23 oktober 2002 14:01 schreef Ralfie het volgende:"Nu in de aanbieding: jachtvergunning op pinguins met slecht gevoel voor humor!!!"

Ik heb er al een thuis liggen inmiddels, dus pas maar op tijdens OBT3 vogeltje :P
hooo stoppp :P is de pinguin geen beschermde dierensoort???, en zoniet dien ik protest in, ben lid van de dierenbescherming en green peace :P
 
neeh die laat je rustig inslapen :P , hmm heb hier nog wel een injectiespuit liggen gebruik ik altijd om m'n voorpoten bij te vullen met olie :+ , meenemen??
 
neeh die laat je rustig inslapen :P , hmm heb hier nog wel een injectiespuit liggen gebruik ik altijd om m'n voorpoten bij te vullen met olie :+ , meenemen??

Doe maar, zullen we die pinguin es lekker inwendig olieën... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan