Niet elke USD kan een 120 hebben. Ik had hetzelfde probleem met de WP work in mijn ouwe LC-4, daar ging maar een 110 tussen. Maar gauw een keer oppompen dus ?tja viccie...meot je mn topic maar niet zo snel dichtgooien
heb die diablo's binnen...hartstikke blij enzo...leuk leuk.
Dus ik voor de grap die meuk vast tussen mn vork hangen enzo...voor the look...
Nu blijkt dus dat mn voorband klem gaat zitten als mn USD inveert.
Nu ben ik ook niet achterlijk en ik weet dat ie misschien nog wat boller gaat staan als ie in de velg ligt..maar toch maak ik me nog wat zorgen.
Weet iemand toevallig of dat goed gaat komen? het is een 120 band die om een 3,5" komt te liggen....valt imho allemaal nog mee.
Dit alles komt weer in een CR250 usdvork.
Ik denk niet dat 3.25inch leverbaar is. Het is 3,5 of 3 inchde band zit nu dus nog niet om de velg. Tis puur de losse band.
Ik heb mn schuifmaat erop gezet, en de hielen staan precies 3,6" uit elkaar.
Nu weet ik niet hoe die 3,5 inch van de velg gemeten wordt. Of dat echt de breedte van de gehele velg is, of de breedte van de 'geul' waar de hiel van de band in valt.
Het is echt een paar milimeter dat de band tegen de poten aankomt.
Vraag me af of het verstandig is om 3,5 inch te nemen of 3,25...iemand hier een opmerking over? dus waarom wél 3,5 nemen (heeft nog andere voordelen?)
of kan ik beter 3,5 nemen en dan voortaan een 110 bandje nemen. (ivm de bolling enzo)
Ik heb een cr250 gehad van 2000 met 3,5inch wiel en dunlop 120 slick. dit gaf geen problemen. Met mijn 620lc4 had ik wel het probleem dat als ik op een cartbaan had gereden de banden breder werden door het rubber dat je oppikt van het wegdek. Hierdoor sleten de geleiders van de vorkbeschermers door.
Met mijn 620lc4 had ik wel het probleem dat als ik op een kartbaan had gereden de banden breder werden door het rubber dat je oppikt van het wegdek. Hierdoor sleten de geleiders van de vorkbeschermers door.
en als ik de band oppomp...wordt ie dan breder? of juist boller/hoger