BBQ + Camping, Hier LULLEN graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is nog plek dan? Heeft iemand daar al naar geinformeerd?

Ja, plek zat, op de CAMPING wel te verstaan....de slaapzolder is volgeboekt, misschien dat er nog plek is in de studio's mar dat weet ik niet.

Het zal dus een tentje worden! (gezzelig in een grote kring met allemaal kleine tentjes met scheerlijnen!!)
 
nu weet ik dat mijn dispuutje nog een legertent heeft liggen, maar die past never nooit niet achterop de motor!!

Tevens is handelt mijn vader in vlees (is grossier in vleeswaren), maar dat past dus ook lekker niet achterop de motor!!

Vat bier (of kroeg), kampvuur, BBQ, lullen maar!!!

Moet alleen nog wel even kijken of ik dan niet op vakantie ben.
 
nu weet ik dat mijn dispuutje nog een legertent heeft liggen, maar die past never nooit niet achterop de motor!!

Tevens is handelt mijn vader in vlees (is grossier in vleeswaren), maar dat past dus ook lekker niet achterop de motor!!

Vat bier (of kroeg), kampvuur, BBQ, lullen maar!!!

Moet alleen nog wel even kijken of ik dan niet op vakantie ben.

vast wel iemand te vinden die met auto langs Amsterdam wil rijden...... ;)
 
vast wel iemand te vinden die met auto langs Amsterdam wil rijden...... ;)

Yep weet nog niet zeker of ik dan kan, maar anders kan je je tent wel bij mij achterin de auto pleuren (heb dan misschien m'n motorrijbewijs nog niet en iig nog geen motor, dus dat wordt koekblik '( )
 
Op woensdag 27 maart 2002 13:52 schreef Ryser het volgende:"D'N TOERSTOP" is te koop wegens ziekte.:^ einde onderwerp: "ziekte".
Misschien houd Ruud nog wat euro's over kunnen we daar de camping mee over nemen :)
 
Laatst bewerkt:
Afhankelijk van het aantal mensen kan ik wel een varken(tje) voor aan het spit regelen. (agrarische ex-schoonfamilie)
Een zekere JohnV schijnt een busje te hebben, dus transport hoeft geen probleem te zijn, toch?
 
Afhankelijk van het aantal mensen kan ik wel een varken(tje) voor aan het spit regelen. (agrarische ex-schoonfamilie)
Een zekere JohnV schijnt een busje te hebben, dus transport hoeft geen probleem te zijn, toch? })

*[Guust Flater modus] Nou moe? [/Guust Flater modus]
 
Laatst bewerkt:
Dit klinkt allemaal erg gezellig, ik ga ook zeker proberen om er te zijn (kan ik mooi mijn tent nog ff uittesten voor ik op vakantie ga). Misschien dat Yammie ook te porren is voor een gezellige BBQ en wat toeren :]
 
Ik ben er ook zeker bij en misschien gaat m'n vriendin ook mee!! Nu heb ik iig voldoende tijd om haar een beetje aan de mentaliteit te laten wennen *D

[me]Ryser vindt het wel jammer dat de slaapzolder volgeboekt is, maar in Bunnik heb ik de tent ook in het donker opgezet (net als BZN red.) en dat sliep ook heerlijk *D [/me]
 
Laatst bewerkt:
Er zijn zoveel weekenden, en dan spreken jullie af als ook het KicXstart weekend is op Zolder, volgens mij komt er dan weinig terecht van een beetje knallen in Duitsland.
 
Er zijn zoveel weekenden, en dan spreken jullie af als ook het KicXstart weekend is op Zolder, volgens mij komt er dan weinig terecht van een beetje knallen in Duitsland.

Je komt toch wel s'avonds dan naar de BBQ en aansluitend sterke verhalen vertellen/luisteren he? (anders bennik denk ik genoodzaakt te gaan overhalen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan