Bedankt stelletje klootzakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ratelketting

Die hard MF'er
9 mrt 2003
355
0
Enschede
Dit word zo'n 13 in een 12 topic die eigenlijk een slot verdient, maar ik kan het niet laten om me ff af te reageren.

Ik rijd net van Rijssen naar Nijverdal op een stukje binnen de bebouwde kom.
Er zijn daar van die brede middenbermen waar je gewoon niet kunt inhalen.
Ik wil net een flauwe bocht afsnijden word ik opeens ingehaald door een paar eikels die dikke racers onder hun kont hebben. Ze hadden allemaal dezelfde pakken en rode sjaaltjes, blijkbaar waren het allemaal leden van de zelfde idiotenclub.
Door het tegenverkeer lukte het niet echt om vloeiend door te rijden waardoor we op den duur allemaal te dicht op elkaar en naast elkaar reden. De overige weggebruikers waaronder ook een paar choppers voor me moesten daardoord steeds weer in de ankers.
Kortom het liep allemaal net goed af. Maar de actie die een paar minuten duurde was genoeg om allerlei vooroordelen omtrent motor rijden versterkten.
DUS: BEDANKT STELLETJE KL :( :( TZAKKEN
 
Haal rustig adem, en vertel nog eens duidelijk wat je nu precies wil zeggen. Oh ja, en vaker in je spiegels kijken... :P
 
LEVENS gevaaarlijk! Meteen de cel in met die lui!!! Sjonge jonge.

Je hebt 2 ogen gekregen en een stel spiegels!!!!!!


Kalmerings pillen kopen een idee :+ ?
 
ik snap dat je gefrustreerd bent door dit vooroordeel bevestigende voorval maar het leest wat fijner als je niet zo schreeuwt ;)
 
reactie op de post van Mr mobile chicane:

- choppers moeten ook niet op de racelijn rijden ;)

- choppers moeten glimmend in de garage staan })
 
Sorry hoor...zal het niet meer doen...vandaag....geloof ik.

En m'n rode sjaaltje doe ik maar niet om bij het volgende MF-treffen :X

Maar goed... verkeer werkt van twee kanten. Ze hadden wel ff mogen toeteren voordat ze je inhaalden (of akra's monteren :P ).
 
Heb je soms een hekel aan rode sjaaltjes en had je dus liever een club met roze sjaaltjes willen zien?
cheerleader.gif
 
Ik reed 50 zoals iedereen voor me, dus ik reed met het verkeer mee.
Wat betreft de spiegels: Ik zag ze wel maar had niet gedacht dat ze met zo'n afstand direct naast me zouden staan (zo hard gingen ze).
En als je zelf een beetje vooruit probeert te komen is het een ding dat je het met zo'n 8 man doet en je valt het overige verkeer lastig is het iets anders, een tegenligger moest zelfs hard in de ankers omdat hij anders een R1 op z'n motorkap zou krijgen.
Het leuke was toen we bij een rotonde kwamen, van links kwam een politieauto waarna onze stoere motorbende opeens bewees dat ze heel netjes en fatsoenlijk kon rijden.

*Ratelketting geeft ook wel best gas !
 
Ik vind het een beetje suf om meteen te beginnen met 'heb je geen spiegels'. We weten allemaal dat er idioten zijn die ZO hard rijden met hun motor dat ze binnen anderhalve seconde naast je zitten en je hoeft maar elke 3 seconden in de je spiegels te kijken. Dus!
 
ach laat die jongens ook hun pleziertje hebben... het ging toch goed of niet?

Als je nou zou vragen welke homo club er rode sjaaltjes draagt kon ik het topic nog wel begrijpen...

hier kan een slotje op, moraalridder topics zat :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan