Bedankt stelletje klootzakken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop voor diegenen die niet doorhebben wat voor een maatschappelijk probleem het wegpiraterij is een keer heel goed na te denken.
Het zou je vrouw/kind/vader/moeder/ vriend kunnen zijn die gewond raakt of nog erger.

Maar nee nadenken is voor watjes,
roekeloos gassen da's stoer.

Wat bedoel je nou met argumenteren? Je hebt het over het gewond raken van "je vrouw/kind/vader/moeder/ vriend" terwijl JIJ roekeloze motorrijders het ziekenhuis inwenst. Is dat niet een beetje hetzelfde? Het zal je vrouw/kind/vader/moeder/vriend maar zijn die roekeloos rijdt...

En als jij dus een motorrijder het ziekenhuis inwenst, omdat ie niet voldoet aan jouw maatstaven, vindt je dat dan wel vallen onder fatsoenlijk "argumenteren"?

maatschappelijk probleem... Ken je de kreet "De maatschappij, dat ben jij."?
Begin bij jezelf ipv in het wilde weg te kankeren op motorrijders die je niet kent.
 
Op zondag 14 september 2003 23:33 schreef Er6ik het volgende:maatschappelijk probleem... Ken je de kreet "De maatschappij, dat ben jij."?
Begin bij jezelf ipv in het wilde weg te kankeren op motorrijders die je niet kent.

Ik ben zeker niet de beste motorrijder maar ik kan wel bepalen of het verantwoord is om ff lekekr te gassen ofniet.
Volgens mij kun jij dat niet en word je pissig, ik zie je rooie kop al achter de pc :( .

Als mijn vader met opzet andere mensen in gevaar brengt wens ik hem ook niet veel goeds.
Want hij heeft net zo min het recht om met de levens van andere mensen in gevaar te brengen. Maar op mijn vraag of iemand hier het recht op heeft heb ik nog steeds geen antwoord op kunnen krijgen.
Maar wel dom schreeuwen dat ik niemand het ziekenhuis in mag wensen.
Denk eerst ff na voordat je iets tikt aub
 
dit gaat nergens meer over, alleen een beetje heen en weer schreeuwen en daar wordt niemand beter van, het wekt hooguit frustraties en irritaties op.

slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan