Beginners choppper gezocht

Kingim

Rookie
19 apr 2015
9
0
Hi guys!

Ik ben beginnend rijder en nu opzoek naar mijn eerste motor.

Ik ben opzoek naar een stoere chopper maar ik heb eigenlijk geen idee/verstand naar wat voor een modellen ik kan zoeken.

Hebben jullie suggesties/opties voor betaalbare vette choppers? Mijn budget is maximaal €2000,-

Alle hulp is welkom!


 
Je zoekt een custompje dus; een chopper maak je in principe zelf...;)

Wat zijn je voorwaarden; heb je een A1,2 of 'open' rijbewijs?

Dan heb je keuze zát, van een ouwe Honda CM450 of Yamma 535 Viragootje tot de nieuwste H-D Street Shit...
 
Ik heb een open rijbewijs. Inderdaad een wat aangepast model, zonder kinderzitjes en dergelijke ;)
 
Bestaat er ook een chopper voor gevorderden dan?
Of is dat een Harley waarbij je gevorderd sleutelaar moet zijn?
2000 incl. Kleding?
De meesto choppertypes zijn ook rocker (in welke vorm dan ook) en dan heb je doorgaans al wel een leren jack en een paar legerkistjes 8-)
 
Ik heb als beginner (1,5 maand rijbewijs) een Honda Magna, 700cc en dat is mans zat voor me. Hij rijdt heerlijk, je hebt echt een Motor onder je kont. Een lichtere zou ik niet willen ook al was deze wel wennen qua gewicht en zwaartepunt.
 
:Y

Nee zonder gekheid. Je wil denk ik als beginner niet meteen op een 1800 van 400 kilo wegrijden.
Why not? Een chopper is heel wat anders dan een racer oid. Een chopper is er naar mijn mening toch voor het "relaxte" rijden, daar kan je alle zwaarte-klasses voor pakken.
Toen ik net mijn rijbewijs had en op de 1400 Intruder van mijn ouweheer stapte, had ik nou niet het idee dat ik maar even wat meer rij-ervaring op moest doen met een lichtere chopper (800 Marauder bijv van mijn broer toendertijd) voordat ik weer met de 1400 aan de bak ging :N

Al met al heeft het toch met de inhoud van de hersenpan icm de communicatie daarmee naar de rechter pols te maken (overigens met alle motoren zo).

Kijk wat je mooi vind, wat in je prijsklasse valt en ga lekker proefrijden... :Y :]
 
Laatst bewerkt:
Je zoekt een custompje dus; een chopper maak je in principe zelf...;)

Wat zijn je voorwaarden; heb je een A1,2 of 'open' rijbewijs?

Dan heb je keuze zát, van een ouwe Honda CM450 of Yamma 535 Viragootje tot de nieuwste H-D Street Shit...
Een man op een yamaha virago 535, kom nou hee...Wie geeft nu zo'n advies?
 
Er hebben volksstammen mannen les gehad in the nineties op een 535...
Of welke andere 'vrouwenfiets' dan ook..
Jammer dat je als vrouw meedoet in dat vooroordelen-circus...
 
heb hier toevallig nog een intruder700 te koop staan
singleseat, porkypipes, forwardcontrols, enz. lekker apart maar vanwege andere motoren staat hij te verstoffen in de hoek
 
Mijn kapper had er een. Die man was er heel blij mee.
en het mooie is, die ging er twee keer per jaar mee naar Italië.

Rijd hier in de buurt ook een kerel op zo'n 535 rond.
Aangezien die kerel nogal fors is en die 535 nogal klein, ziet het er niet uit eigenlijk, net of hij op een brommertje rijd :')
 
Maar on-topic. Een Intruder 700 is een leuke fiets om mee te beginnen.
Goed handelbaar en als eerste motor voorlopig vermogen genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan