is totaal niet waterdicht verzekeren kan je hem maar als het niet op de kentekenpapieren staat ben je alsnog aan het rijden zonder rijbewijsxr heeft een cockpitje met een snelheidsmeter, kmteller.
Rest (toerenteller enz.) heb je niet nodig met offroad rijden..
weet alleen niet zeker of ie nog lampjes heeft zoals neutraallampje enzo (terwijl ik er zelf een heb)
hij rijdt ongeveer 150-160, maar is niet verstandig om dat te rijden. is niet goed voor het blokje.
top maakt sowieso niet uit op zo'n motor. als het maar boven de 120 is eigenlijk.
Je kunt hem begrenzen en met een uitdraai verzekeren maar het schijnt niet helemaal waterdicht te zijn.
ik ga het iig wel doen.
we hebben laatst een motoragent gesproken als niet op kenteken staat dat het een lichte motorfiets is is het voor hun gewoon een zware fiets en dus geen 25kw ondanks dat je een uitdraai hebtnu was hier ooit een topic dat een xr bij de rdw bekend stond als 6kw...(600cc ja..)..
maar op het kenteken heb ik nog nooit iets van vermogen zien staan
voordeel van de 400 is dat ze iets moderner zijn qua ontwerp (ook van blok volgens mij)