begrenzer eruit

Timba

MF veteraan
29 jun 2005
1.125
0
full


er zit dus een 25 kw kit in die er uit moet
is er iemand met ervaring of iemand die het me uit ken leggen
de onderste 2 fotos zijn van wat er uit is gekomen dat moet er dus weer in ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon gelijk een dyno beurtje geven. Moeten ze toch bij de carbs. ;)
En wie weet loopt het ding straks zonder modificatie te arm of te rijk. :o
 
Als je je gas open draait en je vacuumschuif even optilt kun je zo de inlaat inkijken...

Kun je dan ook van die plaatjes zien of zit er 1 groot gat?


Die grote rubbere dingen? Zijn ze slap? Het lijken wel de vacuummembramen :? . En die kleine kunstof busjes kunnen misschien wel ergens boven de gasnaald horen... Misschien dat er nu hogere in zitten zodat je gasschuif niet helemaal open kan.

Als mijn vermoedens kloppen moet je eens die zwarte dekseltjes van je carbs af schroeven... Daar hoort het geheel onder denk ik :) .
 
Als je je gas open draait en je vacuumschuif even optilt kun je zo de inlaat inkijken...

Kun je dan ook van die plaatjes zien of zit er 1 groot gat?


Die grote rubbere dingen? Zijn ze slap? Het lijken wel de vacuummembramen :? . En die kleine kunstof busjes kunnen misschien wel ergens boven de gasnaald horen... Misschien dat er nu hogere in zitten zodat je gasschuif niet helemaal open kan.

Als mijn vermoedens kloppen moet je eens die zwarte dekseltjes van je carbs af schroeven... Daar hoort het geheel onder denk ik :) .
het is dat ik nu weinig kan zien anders had ik gelijk even gekeken ik ga morgen dus ff een kijkje nemen..
die rubbere dingen zijn slap ja
 
Ik denk dat de motor wel goed loopt omdat er volgens mij niks aan de afstelling is gedaan toen ze jouw carburateur gingen aanpassen. Dit durf ik niet met 100% te zeggen, gewoon test ritje en je komt er snel genoeg achter! *D
 
Ik denk dat de motor wel goed loopt omdat er volgens mij niks aan de afstelling is gedaan toen ze jouw carburateur gingen aanpassen. Dit durf ik niet met 100% te zeggen, gewoon test ritje en je komt er snel genoeg achter! *D
Check de mededeling over de andere uitlaat. ;)

Meestal loopt hij bij een niet originele uitlaat nog armer dan hij al stond vanwege de milieueisen. Dus altijd afstellen. Krijg je een hele nieuwe fijn lopende motor voor terug. 8-)

Als het even kan naar Ruud Freriks in Goes. *D
 
Als jouw motor officieel 25kw is op kenteken dan is ie door een kawa dealer 25kw gemaakt.
Bij een ZX6 wil dat dus zeggen dat er andere vacuumschuiven in zitten.
en eventueel andere sproeiers.
Als je m origineel (vol vermogen) wil maken zal je dus de vacuumschuiven moeten vervangen..
Eigenlijk zal je dit bij een dealer moeten laten doen om je kenteken weer op vol vermogen te krijgen (bij een serieus ongeluk zal de verzekering op deze manier proberen om eronderuit te komen)

Als ie niet 25kw op kenteken staat kan je de carburateurs weer in mekaar steken
meestal is ie dan begrensd dmv een schroefje wat aan de zijkant in je gashandvat zit!!

succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan