Belastingvrije Honda VF500

Status
Niet open voor verdere reacties.

icey

MF'er
30 mrt 2010
99
0
Overdinkel
Niet echt de gunstige tijd om een motor te verkopen maar toch :

Ik biedt aan een mooie en belastingvrije Honda Vf500 die er nog erg goed uitziet

motor heeft bijna 46000km op de teller staan en wordt gebruikt voor woon/werk(20km)

Hij rijdt erg fijn en makkelijk en is goed onderhouden en droog gestald

Ideale fiets voor aankomende winter maar zeker ook voor andere jaargetijden

Vraagprijs is 625 euro inclusief een tanktas en leren motorbroek&jas

Foto's kan ik uiteraard toezenden, kleuren zijn rood,wit en blauw
 
foto's :Y :Y mag je ook hier plaatsen hoor.
 
Laatst bewerkt:
large


large
 
dank je wel, normaal zou motor gewoon niet weg gaan maar heb nu echt een auto nodig om me kinderen op te kunnen halen als het pappa weekend is
 
Heb er wel eens op eentje gereden. Reed best lekker moet k zeggen. Maar die waar ik op reed was flink mee in de pekel gereden en aardig verroest. Maar hier kun je duidelijk zien dat ie droog heeft gestaan, want kan op geen een foto ook maar een roest/lelijke plek zien. Mooi en goed onderhouden voor zover ik op de fotos kan zien!
 
Klopt idd, gewoon een leuke motor voor bv erbij
Vanmorgen ook weer starten en lopen
Was wel koud maar erg mooi om naar me werk te rijden
Alleen die mist grrrrrrr.
 
heb hem vandaag maar eens op de oprit gezet, wie weet komt er wel iemand met intresse langs
zondag's is her toch koopzondag bij tuincentrum dus genoeg mensen
 
kopen ?? staat ook mooi in een hele grote vitrinekast
betaal nog niet eens 60 eur verzekering per jaar
 
ik ben niet echt direct geïnteresseerd maar wat verbruikt hij?
wanneer heeft hij zijn laatste beurt gehad?
wat is de toestand van de slijtage delen (ketting &kettingwielen, remmerij, banden)

en aangezien je kleding erbij doet, merk staat en mischien foto's?
 
ben bereidt om eventueel de motor voor de deur af te leveren maar dan wordt de vraagprijs van 625 wel de minimale prijs, komt geen extra bedrag bij voor mijn terugreis

slijtage delen ketting&remmerij is nog goed, banden moeten langzamerhand wel vervangen worden
voor ik hem kocht is hij door de vorige eigenaar goed nagekeken en alles vervangen wat moest
er zij toen ook stalen remleidingen opgekomen, kleding is wat ouder van het merk Damen en is rood/wit/blauw heb het zelf ook gekregen en heb het pak buiten mijn vraagprijs gelaten
verbruik weet ik niet precies maar zal rond de 1 op 12 liggen voor een 25jarig model vindt ik dat meevallen, ik tank hem volvoor ongeveer 20 euro en rij er dan minimaal 175km mee

pure reden is gewoon dat ik vervoer voor me kids nodig heb en ik geen reserve op de bank heb
 
tsja, ik heb een zelfde probleem qua geld zeg maar..

al met al klinkt het niet gek, stalen remleidingen, Damen (zijn over het algemeen hoge kwaliteit) pak erbij, goede ketting en remmen.
alleen vind ik hem voor een 500 een beetje veel verbruiken maar dat is vooral mijn idee denk ik ;)

succes met de verkoop
 
thanxx zijn wel genoeg mensen die hem mooi vinden en het ook een leuke prijs
maar DE koper heeft zich nog niet gemeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan