Belastingvrije Honda VF500

Status
Niet open voor verdere reacties.
verbruik weet ik niet precies maar zal rond de 1 op 12 liggen voor een 25jarig model vindt ik dat meevallen, ik tank hem volvoor ongeveer 20 euro en rij er dan minimaal 175km mee

Dat lijkt me sterk. Mijn CX500 reed nog zonder problemen 1 op 18. En als ik jouw 20 euro omreken naar liters, met de huidige brandstofprijs, dan kom ik op ongeveer 1 op 15.
 
Ik heb het ook voorzichtig aangehouden, ik maak stadse kilometers dus vaak stoppen en optrekken. Ligt natuurlijk ook aan je rijgedrag
 
Ik heb het ook voorzichtig aangehouden, ik maak stadse kilometers dus vaak stoppen en optrekken. Ligt natuurlijk ook aan je rijgedrag

1 op 15 met veel stadse km's lijkt me niet zo slecht. Bij veel buitenweg-km's zou ik gokken dat jouw VF toch ook wel 1 op 18 à 19 zou moeten kunnen halen.
 
tja en dan ineens is de motor verkocht dus zal ongetwijfeld weinig op dit forum komen
weet nu al wel dat er ooit weer eentje gaat komen
 
dank je wel, normaal zou motor gewoon niet weg gaan maar heb nu echt een auto nodig om me kinderen op te kunnen halen als het pappa weekend is


Neem je toch een auto erbij, en geloof me voor die 650 euro heb jij geen knappe auto die ook nog eens super veilig is voor de kids!!!

KICKJE...
 
Mooie motor. Heb er zelf ook een en met stadsverkeer haal ik er ook ongeveer 1 op 15 mee. Een weekend Ardennen+Eifel ben ik toch uitgekomen op een verbruik van 1 op 20+
Succes met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan