Ben Spies

wat ik begreep is dat 11 niet vrij was vanwege Corser dattie daarom met 19 reed, en bij de motoGP gewoon weer met 11 wou rijden zoals in de AMA en zn wildcard optredens
 
BMW gaat op dit moment beter dan Ducati. En Ducati is ook gestopt als 'fabrieksteam' maar wist het 1e jaar ook gelijk de titel binnen te halen met Checa.

hoe lang is BMW bezig, nu pas gaat het goed. De Panigale gaat echt wel hoge ogen gooien volgend jaar daar ben ik van overtuigd. Nu audi de baas is gaat er waarschijnlijk ook weer een fabrieksteam komen dat is Ducati eigenlijk aan zijn stand verplicht. Als Rossi opdondert bij het MotoGP team dan is er gelijk weer wat budget over ;) om weer om een Ducati Corse SBK team te starten.

Bovendien gaat BMW Italia het BMW team runnen. Melandri als teamgenoot in een team vol Italianen is minder voor Spies. Wat betreft racenummer is 11 echt wel Spies zijn nummer, in 2009 was dit niet mogelijk om dat Corser altijd met 11 reed daarom heeft Spies voor 19 gekozen dus denk dat hij voor 11 gaat in 2013.
 
Laatst bewerkt:
Klopt dat hij om die reden #19 had, maar zoals eerder vermeld, dit was ook vooral omdat #11 niet beschikbaar was. Alshij bij BMW gaat, hoop ik in ieder geval dat ie in 2014 met #1 rijd. Of gewoon 11... 2 enen voor zijn beide titels
 
Hoorde net van de commentator op Eurosport2 dat hij van 2 verschillende bronnen had vernomen dat Ben een 2 jarig contract bij BMW heeft getekend. Waarvan 1 jaar in WSBK.
BMW zit er dus echt serieus aan te denken om in 2014 in de MotoGP te beginnen. Ze willen het blijkbaar alleen als er een gelijke ECU komt.
 
Laatst bewerkt:
idd zo las ik het ook. :P

:^

natuurlijk kan je ook lezen dat er dan een aantal mensen zijn waarvan ie t niet zo erg vind dat ie ze niet meer ziet maar lijkt me slim zoiets niet te luid te roepen, spies kan best wel nog aantal jaren meedraaien en dan moet je niet gelijk alle bruggen achter je gaan verbranden

Wat ie ook doet, blijft 1 van mijn favorieten
 
Alleen voor de allerbeste zijn er fabrieksfietsen,hier hoort Spies gewoon niet bij.
Ik denk dat hij bij het groeiende leger behoort van coureurs die het niet kunnen rooien in de gp's maar prachtige dingen laten zien in de superbikes.



Yamaha heeft het voor Spies keurig opgelost, zeg maar dat je zelf weggaat dan hou je de eer aan je zelf. Vorig jaar in een interview met Dhr. Jarvis (de man van Yamaha) 2011 was een leerjaar voor Spies in 2012 willen we resultaten zien. En Yamaha wil terdege resultaten zien, denk aan het constructeurs kampioenschap,
 
Rare val van Spies vandaag.
Leek wel of de machine kapot ging en het achterwiel blokkeerde.
Maar kan natuurlijk ook een schakelfout zijn.
 
Hoorde net van de commentator op Eurosport2 dat hij van 2 verschillende bronnen had vernomen dat Ben een 2 jarig contract bij BMW heeft getekend. Waarvan 1 jaar in WSBK.
BMW zit er dus echt serieus aan te denken om in 2014 in de MotoGP te beginnen. Ze willen het blijkbaar alleen als er een gelijke ECU komt.
Standaard ECU zou een hele goede stap zijn voor de MotoGP, de kosten zullen dan behoorlijk afnemen.
 
Leek wel alsof zijn shock in 2e lag of van de ophanging gebroken was, kont zat direct op het achterwiel en ook na de crash bleef dit zo :?
 
536576_484027078287757_1576680437_n.jpg
 
The swingarm was clearly collapsed after the accident and Spies has now confirmed that it was the reason for his fall - rather than being damaged in the aftermath. :? :?
 

Deze foto omschrijft z'n gehele seizoen..... Wat een drama en pech heeft hij dit jaar!

Subframe gebroken, in Le mans te wijd terwijl aan de leiding, stukken rubber uit de band op Assen, voedselvergiftiging op Mugello en nu de achterbrug kapot....

Niet te geloven hoeveel pech iemand kan hebben in een seizoen :o -O-
 
Het laatste nieuws dat de ronde doet is dat de moeder van Ben Spies zich volledig heeft laten gaan na zijn crash in Laguna Seca. Klaarblijkelijk heeft ze het team verrot gescholden en is niet langer welkom meer in de pitbox van Yamaha.

Een gekkie is het. Religieus fundie ook nog is. :N
 
Het laatste nieuws dat de ronde doet is dat de moeder van Ben Spies zich volledig heeft laten gaan na zijn crash in Laguna Seca. Klaarblijkelijk heeft ze het team verrot gescholden en is niet langer welkom meer in de pitbox van Yamaha.

Een gekkie is het. Religieus fundie ook nog is. :N
Tja dan komt toch de ware aard naar boven.
En als superbeschermende moeder is het wel begrijpelijk. :')
 
Het laatste nieuws dat de ronde doet is dat de moeder van Ben Spies zich volledig heeft laten gaan na zijn crash in Laguna Seca. Klaarblijkelijk heeft ze het team verrot gescholden en is niet langer welkom meer in de pitbox van Yamaha.

Een gekkie is het. Religieus fundie ook nog is. :N

Sigar in dr bek kaplaarsn en je heb moe flodder,spoort niet kijkt ook heeel raar uit dr ogen :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan