Ben Spies

Had gehoopt dat ie weer op een R1 in de WSB zou gaan rijden volgend jaar,

heb ik voor niks me R1 in de Spies replica kleuren geverft :X
full
 
:Y klopt ook

wou zo'n set eens proberen of het wat is, kwaliteit valt me niet tegen,

alleen met 2 linkerhanden moet je er niet aan beginnen, want dan gaat het em niet worden :N
Tja als je niet veel verwacht dan valt het na al die gaten boren wel mee he.
Ik zie het er niet aan af. :9~
 
Ik schreeuwde het uit op de bank toen ik Spies direct terug zag zakken! Ongelofelijk! Dacht eerst dat Rossi's rook van Ben's M1 afkwam, directe herhaling van Indianapolis. Lekker laten staan die fiets, volgend raceweekend... Ruil maar eens met Rossi, voor de gein. :+

M'n glazen bol werkt beter dan ik dacht, zelfs. :')
 
Goed dat 'ie blijft in de GP's. :}

Is al bekend of mams in deze pitboxen wel wordt toegelaten? :+
 
Mooi Team!! Ben verdiend op basis van zijn geweldige prestaties in de Superbikes imo nog een kans binnen de MotoGP. Want rijden kan ie.
Ik verdenk Yamaha er van dat ze Ben dit jaar fiks gesaboteerd hebben. De mechanische pech die hij dit jaar gehad heeft gebeurt in een heel seizoen niet eens in de gehele MotoGP.
Volgens mij zijn er bij Yammie vuile spelletjes gespeeld. Of zijn monteurs zijn / waren technische onbenullen. Dat wordt dan wat op een Ducaatie stuk gaat ie.
 
Mooie woorden Mavtri, daar zal Yamaha blij mee zijn!! Spies is een goede coureur dat zal ik niet ontkennen, maar gaat U even het lijstje af, hoeveel coureurs die uit de Superbikes komen hebben ooit een seizoen constant vooraan meegestreden voor het podium, alle scores waren een toevalstreffer. Niets meer en niets minder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan