Ben Spies

media_xl_878445.jpg

Rood wit staat m ook goed!
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend rijdt hij iig in het Yamaha blauw 8-)

Dit is weer een mooie speciale livery van Yamaha. De rood/witte bracht me vorig jaar veel geluk in Assen dus ik hoop dat deze race-blu versie hetzlefde zal doen hier in Misano,” aldus Spies.

Laten we het hopen! *D
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend rijdt hij iig in het Yamaha blauw 8-)

Dit is weer een mooie speciale livery van Yamaha. De rood/witte bracht me vorig jaar veel geluk in Assen dus ik hoop dat deze race-blu versie hetzlefde zal doen hier in Misano,” aldus Spies.

Laten we het hopen! *D


hele mooie livery dit jaar :)
Ik hoop dat ze volgend jaar weer (een keertje) met een Kenny Roberts gele rijden.

De keuze van Spies verbaast me wel...
 
Doohan begon bij de Superbikes. Allemaal toevalstreffers zeker? :P


Heeft Doohan superbike voor het WK gereden, of alleen in Australie??? Ik heb over de rijders uit de superbike
in het algemeen,ga de lijst langs en U heeft het antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Heeft Doohan superbike voor het WK gereden, of alleen in Australie??? Ik heb over de rijders uit de superbike
in het algemeen,ga de lijst langs en U heeft het antwoord.

Doohan werd in de 1988 12e in de eindstand van het WK Superbike. Hij deed maar 4 races mee, maar won er 3.
Verder reed hij dat jaar het Australische Superbike kampioenschap.

Het algemene beeld laat inderdaad zien dat Superbike mannen het bijzonder zwaar hebben om zich in de GP's te handhaven.
 
Ben Spies : Me and the Bike finished a race… I’m going to the trophy store then buying a lottery ticket!
 
Terug
Bovenaan Onderaan