Benzinelek??

tiontje

Rookie
14 okt 2011
22
0
Hey hier ben ik nog eens.

Ondertussen ben ik druk bezig met het herstellen of moet ik zeggen opknappen van mijn brik.

Heb nieuwe kuip besteld maar zit blijkbaar in een serieuze wachtrij bij de fabrikant.

Maar ik post nog wel eens iets als hij klaar is met foto's van voor en na.

Enkele weken geleden ben ik ten val gekomen bij vriesweer, ik reed niet snel maar het voorwiel verloor grip en zo ook mijn uitgestoken voet.

Sedert dan zit ik met een lek. Telkens als ik thuiskom of op het werk dan ligt er op het einde van de avond of de volgende morgen een plasje onder de motor. Ik heb dit nog maar sedert de valpartij.

Zou dit een benzine lek kunnen zijn? Ik wil het herstellen maar wacht eigenlijk tot mijn nieuwe kuip er is zodat ik dan alles in 1 keer kan doen.

Iemand enig idee wat er zou kunnen lekken? Ik heb hier al horen spreken over een carb beveiliging die het teveel aan benzine loost?

Als me er iemand enkele mogelijkheden kan geven, weet ik waar ik kan starten en naar wat ik niet moet kijken.

Ondertussen al veel geleerd en zelf gedaan aan de motor, maar met enkele goeie raadgevers en wat hulp leer ik altijd bij

Alvast heel erg bedankt

Tiontje
 
Terug
Bovenaan Onderaan