!Beschadigd wegdek!

Grasmachien

Die hard MF'er
18 feb 2004
383
0
Ekeren
Op de E19 richting Nederland, tussen de splitsing van de A12 en de Afrit Kleine Bareel (Merksem, Ekeren, Brasschaat) hebben ze op het rechtse baanvak met koud asfalt putten opgevuld.
Dit is zo slecht gedaan dat je er nu echte bulten tegenkomt in plaats van die putten.
Ben er vandaag in geslaagd over zo ene bult te rijden en dit komt loeihard aan.
Mischien wat stom om er een topic over te beginnen maar vind het hier vermelden wel waard.
 
ik zal met me dremel langsgaan en alles weer glad maken :Y

7700-02.jpg
 
Kijk ff bij de Mag op de site.

Staat een stappenplan hoe je dit het beste kunt melden
 
Het is in België hoor, zou niet weten waar je dat hier moet melden.
Het enigste dat ik zie is het melden bij de politie, maar of er dan ook iets gebeurd?

als je nix meld dan gebreurd er zeker nix.

Is er geen "Mag" in België??
 
Hoi Hoi,

Probeer het via de MAG, zij zitten ook bij de FEMA een europese motorrijders groep(de europese MAG zeg maar).

Dit kunnen je altijd wel helpen lijkt me.

Groetjes ROel
 
Wie voelt zich geroepen om alle oneffenheden in de belgische wegen te melden? :o

niemand? -O-




































:+
 
In de 2de straat naar rechts op de Bollenweg in Lutjebroek liggen in de bocht op de oprit van Boer Heutinga 2 kiezels. Ik weet niet of jullie er welleens komen, maar ik dacht, meld het even!!! Uitkijken geblazen dus! :+
 
In belgie heb je bijna geen wegen zonder hobbels, en de wegen worden zeer motoronvriendelijk aangelegd, tussen 2 rijstroken is er meestal een aansluiting, die vormt dan een geul |( |( . alles wordt hier kapot gereden door de bussen en de camions, we hadden nu eens een mooi nieuw aangelegd rondpunt, in goed asfalt, na 2 jaar zitten er nu barsten en kraken in |(
 
In belgie heb je bijna geen wegen zonder hobbels, en de wegen worden zeer motoronvriendelijk aangelegd, tussen 2 rijstroken is er meestal een aansluiting, die vormt dan een geul |( |( . alles wordt hier kapot gereden door de bussen en de camions, we hadden nu eens een mooi nieuw aangelegd rondpunt, in goed asfalt, na 2 jaar zitten er nu barsten en kraken in |(

We hebben in nederland ook bussen en camions (die hier trouwens ± 10 ton meer wegen)
En het is dus onzin dat het daar aan ligt
Ben een paar weken geleden nog door belgie gereden op de motor en het is gewoon gebrek aan goede aanleg en onderhoud van de wegen
Heb pas gehoord dat het allemaal nogal versnippert is qua verantwoordelijkheid in belgie
 
Maar de wegen zijn wel er goed verlicht in Belgie!














Dit is ook nodig om alle putten en gaten tijdig op te merken
 
Wat hebben we nu aan een melding als dit? vertel dan minimaal in hoeveel stukken de egel is gereden, waar de kop en romp liggen en of er nog gevaarlijke stekels overeind staan :+
 
Als het op in de achterhoek was, dan is er 1 stekel minder.

[me]Cadaver zit zijn fietsband te plakken :( [/me]
 
Wat hebben we nu aan een melding als dit? vertel dan minimaal in hoeveel stukken de egel is gereden, waar de kop en romp liggen en of er nog gevaarlijke stekels overeind staan :+

Ik zal straks op weg naar huis eens kijken wat mijn mede weggebruikers ervan gebouwd hebben.

Klein gokje; iets in de richting van een plat hoopje met enkele meters aan rode strepen op het wegdek :+

Ik zal een stekeltje meenemen als aandenken aan dit gigántische avontuur.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan