Bespreking eerste MF-toertocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay dat maakt 3!

Wees maar niet bang, ik zal er voor zorgen dat ik dit keer niet voorop rijd! :+
Ik zal wel achterop rijden. })
 
Godverdomme, waarom moet je nou weer roze gebruiken om aan te wijzen wie wie is. :(

kijk, roze valt op, kan je van roze zeggen wat je wil maar IEDEREEN heeft het altijd gezien. dus kies ik roze!
en 't is verdomme nog een mooie kleur ook! })
 
Op 2001-06-02 21:03, schreef HELLdesker:
Op 2001-06-02 21:01, schreef duderuud:
Bijna, hehe! Iets ervoor het je alleen een parkeerplaats, 2km ervoor ongeveer...

En BertV, dacht ik al ...no offence hoor! :+

Da's een Homo ontmoetingsplek......... Tis maar dat je het weet..

Ik vond Duderuud idd al wat anders dan de anderen, maar kon niet precies pinpointen wat het was.
Maar nu weet ik het wel. :+

_________________

Goed he!? Ik heb ook nog eens al bijna 3 jaar een vriendin! :) :)
 
is er ergens op een eenvoudige manier ook nog te lezen waar, wanneer, route etc ?

Sorry Guz, staat er idd nergens. |(
de 1e toertocht (staat ook in dit onderwerp) is maar gedeeltelijk gereden, omdat het keihard regende. :(
We hadden gewoon nooit moeten vertrekken, maar ondanks de weeromstandigheden hebben we het toch erg gezellig gehad. :+

Maar omdat er een aantal niet mee konden en de route nog niet afgereden was, is de bedoeling om de route 10 juni wel helemaal af te rijden.
Alleen de weersverwachtingen laten ons weer een beetje in de steek. :(

We beginnen iig op de A58 op een Shell Station tussen Tilburg Noord en Moergestel.
 
Hallo iedereen,

Gaat die toerrit op 10 juni nog door?, weet nie zeker of ik wel mee ga, zaterdag 9 juni is nl. ook de motoray rit en das behoorlijk wat kilometertjes. Maar ik vind het idee achter deze pagina erg leuk, dus wil ik best eens meerijden.. :)
 
Hallo iedereen,

Gaat die toerrit op 10 juni nog door?, weet nie zeker of ik wel mee ga, zaterdag 9 juni is nl. ook de motoray rit en das behoorlijk wat kilometertjes. Maar ik vind het idee achter deze pagina erg leuk, dus wil ik best eens meerijden.. :)

The more the merrier :)

Alleen momenteel zijn we in handen van de weergoden en het ziet er niet gunstig uit, maar zondagmorgen word alsnog besloten of het wel of niet doorgaat.
 
Helaas wegens omstandigheden, kan ik zelf 10 juni niet eens :(
Ik heb vandaag wat pech gehad en het ziet er naar uit dat ik volgende week pas over mijn motor kan beschikken :(

Maar ik stel voor dat jullie alsnog gaan rijden, ook al ben ik er zelf niet bij
 
Wat denk je :? Als ik het maar twee keer post dan lijkt het minder erg :?

Maar uhm je kunt zaterdag toch effe een achterbandje regelen :? Kan je zondag weer rijden.......
 
2x gepost? waar heb je het over? (I Love being a mod)

Nee helaas gaat dat niet voor zondag lukken, dus noway dat ik mee kan.
Maar nogmaals don't let me stop you, de rest kan gewoon gaan rijden.
Ik heb die route al zo vaak gereden, 1x missen maakt me niks uit.

_________________
Er zijn geen betere merken, alleen maar betere motorrijders!
Verbeterde toertocht zondag 10 juni, meer info hier, nu al 6


[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-06 08:35 ]
 
2x gepost? waar heb je het over? (I Love being a mod)

Nee helaas gaat dat niet voor zondag lukken, dus noway dat ik mee kan.
Maar nogmaals don't let me stop you, de rest kan gewoon gaan rijden.
Ik heb die route al zo vaak gereden, 1x missen maakt me niks uit.

En waarom niet :? Geen geld :?
Tis opzich zo geregeld.. Je sloopt je achterwiel eruit en je rijdt er mee naar de dealer... Kan je zelfs tijdens koopavond regelen....
}) Maar okay, tis duidelijk je wil gewoon niet mee zondag })

_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999. Een motor is zo goed als zijn berijder.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-06 11:17 ]
 
Dat is het ja, ik wil gewoon niet met jullie rijden. |(

Ik moet ook een andere voorband hebben en hij moet nog een beurt hebben.
Tja en de achterband moet ook maar vervangen worden. :(
Dat wil ik allemaal in een keer laten doen, maar dan is ie niet voor het weekend klaar.

Denk dat ik deze maand maar wat minder pilsjes moet pakken en wat meer moet overwerken :(
 
Op 2001-06-05 19:10, schreef J.W:

The more the merrier :)

Alleen momenteel zijn we in handen van de weergoden en het ziet er niet gunstig uit, maar zondagmorgen word alsnog besloten of het wel of niet doorgaat.

Errhhmmmm, hoe laat wordt dat ongeveer besloten??
Anders kan ik gewoon uitslapen etc etc.
Ennuh, door wie }) wordt dat besloten?

Goed, ff serieus nu, ik zie wel wat voor weer het zondag is en aan de hand daarvan kijk ik wel of ik mee rijdt of niet, als hij alsnog wordt afgelast dan houdt het gewoon op tot de volgende zaterdag of zondag met mooi weer, 23&24 juni kan ik iig niet, want dan heb ik bedrijfs-uitje van het jaar en ik geloof dat ik die niet wil missen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan