beste 600cc supersport?

koerdi

Rookie
27 dec 2007
1
0
eej gaste,

ik ben vanplan binnen enkele jaren een supersport nieuw te kopen. Het moet een 600 cc zijn. Ik twijfel tussen de vier japanse merken. Yamaha, Suzuki, Honda, Kawasaki. Ik vind ze allemaal mooi, maar verschillen ze onderling in kwaliteit? zoja, welke is het beste? En welke rijdt het hardste volgens jullie? ( r6, Gsxr 600, cbr600rr, zx6r )

alvast bedankt,
 
eej gaste,

ik ben vanplan binnen enkele jaren een supersport nieuw te kopen. Het moet een 600 cc zijn. Ik twijfel tussen de vier japanse merken. Yamaha, Suzuki, Honda, Kawasaki. Ik vind ze allemaal mooi, maar verschillen ze onderling in kwaliteit? zoja, welke is het beste? En welke rijdt het hardste volgens jullie? ( r6, Gsxr 600, cbr600rr, zx6r )

alvast bedankt,

Een nieuwe?over enkele jaren?
Ik zal eens in mijn toverbol kijken..













effe wachten.....








jaaa ik zie het het is een :Jappanner :+




of nee misschien toch een t675 :]
 
Laatst bewerkt:
Ga tegen die tijd gewoon proefrijden en dan weet je precies welke je graag wil hebben.
 
Wat ze hier allemaal op een subtiele manier willen zeggen _O- , is dat je zelf moet gaan proefrijden op de modellen die jij mooi vind.
Dit omdat simpelweg alleen JIJ voor jezelf kan bepalen welke motor lekker rijdt. Iedereen is anders namelijk en dat houd ook in dat iedereen andere voorkeuren heeft waardoor de een zal zeggen dat bijvoorbeeld de R6 helemaal top is, terwijl iemand anders zal zeggen dat de R6 juist bagger is. Op die manier kom jij ook niet ver ;)
Succes met het proefrijden en uiteindelijk met de keuze 8-)

Edit: racekip#1 was me voor
 
Laatst bewerkt:
Wat ze hier allemaal op een subtiele manier willen zeggen _O- , is dat je zelf moet gaan proefrijden op de modellen die jij mooi vind.
Dit omdat simpelweg alleen JIJ voor jezelf kan bepalen welke motor lekker rijdt. Iedereen is anders namelijk en dat houd ook in dat iedereen andere voorkeuren heeft waardoor de een zal zeggen dat bijvoorbeeld de R6 helemaal top is, terwijl iemand anders zal zeggen dat de R6 juist bagger is. Op die manier kom jij ook niet ver ;)
Succes met het proefrijden en uiteindelijk met de keuze 8-)

Nee hoor, iedereen lacht hier omdat de enige motor waar ie op mag zitten waarschijnlijk een geprinte op zn dekbedovertrek is. :+
 
Die ene waar je net geen proefrit op gemaakt hebt. :]

En over een paar jaar? :?
Dan is motorrijden allang verboden, wordt eerst maar lid van de MAG.
 
Laatst bewerkt:
eej gaste,

ik ben vanplan binnen enkele jaren een supersport nieuw te kopen. Het moet een 600 cc zijn. Ik twijfel tussen de vier japanse merken. Yamaha, Suzuki, Honda, Kawasaki. Ik vind ze allemaal mooi, maar verschillen ze onderling in kwaliteit? zoja, welke is het beste? En welke rijdt het hardste volgens jullie? ( r6, Gsxr 600, cbr600rr, zx6r )

alvast bedankt,

Hangt af van je veerinstelling.... :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan