Als je drie triumphs verslijt zijn zo toch niet betrouwbaar...Ik kan je vertellen dat Triumph ook betrouwbaar is. Heb er 3 versleten (Daytona 600, SpeedTripple 1050 en een Daytona 675) en ze hebben me nog nooit in de steek gelaten.
Rij nu zo'n 3000km op een Yamaha dus kan daar nog weinig zinnigs over zeggen.
De meeste duc’s worden bij deze km stand ingeruild voor een nieuweIk heb zelf maar 1 keer pech gehad met 3 keer een Triumph. En nul keer met 2 keer een Yamaha.
Toch schijnt Yamaha tegenwoordig bovenaan te staan qua betrouwbaarheid. Met mijn huidige Ducati heb ik in 33.000 km ook nog nooit een defect gehad.
De meeste Ducati's maken veel draaiuren en weinig kilometers, bij mij is dat andersom.De meeste duc’s worden bij deze km stand ingeruild voor een nieuwe
Je wilt eens wat anders he, als je weer wat moois voorbij ziet komen. Zal vast wel herkenbaar zijn voor vele onder ons.Als je drie triumphs verslijt zijn zo toch niet betrouwbaar...
Je hebt er ook die meer op hun motorfiets zitten als op hun vrouw.Ik heb hier een MT125 een TY50, een DT400 en een XT500.
Toevallig liep gisteren bij de XT de ketting op onverklaarbare wijze er af.
En ooit ben ik een keer een voetpakking van mijn DT400 verloren, maar ben er gewoon mee thuisgekomen. De rijschool van mijn dochter heeft een TRX staan met dik 600 dkm. Maar elk merk heeft types die minder betrouwbaar zijn. De betrouwbaarheid zit hem hoofdzakelijk in de sleutelaar. Mijn buurman heeft een HD in zijn schuur, maar ook een groot aandeel van mijn gereedschap. Ik ben overtuigd dat hij er meer onder ligt dan er op zit. Maar over Triumph lees en hoor ik ook weinig gedonder, ondanks Engelse fabrikaten dubieus kunnen zijn. Gewoon kijken wat je aanstaat en fijn te toeren is met z'n tweeën. Veel plezier.
De rijschool van mijn dochter heeft een TRX staan met dik 600 dkm.
Mijn buurman heeft een HD in zijn schuur, maar ook een groot aandeel van mijn gereedschap.
Dat vind ik op dit moment nog geen voordeelHet grote voordeel van een Triumph is dat je na een jaartje of wat een volleerd sleutelaar bent iets wat je met een Yamaha kunt vergeten.
sorry orangektm maar je bericht had wat ontcijfering nodig.Vertel n eens wat je zoekt bedoel om bv nu te zeggen Yamaha is super onzin iemand bekend met de 600 afbrokkelen cylinders en versleten carburateurs ook bij lagere km standen kwaliteit .....,...zo ga je mooi de mist in .
Kijk wat voor merk en type en Google op defecten dan weet je wat je in de gaten moet houden .Het hier steeds omhoog houden van merken koop je niets voor.
Is ook onzin gaat nooit kapot of geen problemen
Wat denk je wat ze in de motorzaken doen alleen olie verversen .
Belangrijk bij de koop garantie BOVAG onderhoud historie en niet aflaten schepen hierover schade verleden ga proefrijden op meerdere motoren van de zelfde type ook als leek merk je snel verschillen .