Beverwijk-Heemskerk en Omstreken Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* Rianne *O*

full

succes met lessen, :] :] :]
 
sjakie's weekeind zit al helemaal volgeboekt... morgen weer eens met de trein spelen!!! Lekker wat koolstof verbranden!
 
mogge ik zit al weer op mijn werk '( toezicht houden...te slapen dus..
gisteren naar limmen geweest, voor een lezing over het:
het aarden beest :Y DRUK...maar super gaaf die benno is een leuke gast :Y
een aanrader dus, wim zou ook mee maar waar die uithing??
man wat een motor avontuur had die benno :Y ben niet jaloers hoor O-)
 
Hier ook weer uit 't ziekenhuis, Brent hield al het hele weekend niets meer binnen nu weer rustig opbouwen met kleine porties. Blij dat we weer thuis zijn na 2 dagen!
:Z je slaapt toch stukken minder opzo'n kamertje.

is dat de trend van de week _O- was even een weekje naar turkije. en na lichte allergische reactie. meestal keertje het allergeen eruit kotsen ofwel andere kant verlaten. een infectie opgelopen zodat na 1 dag een fles water 3 min nodig had om er onder weer uit te komen _O- s ochtends even bij de dokter in het hotel gemeld en daarna door naar het ziekenhuis. binnen 24 uur 2 liter zout water naar binnen gepompt samen met nog eens een halve liter antibiotica _O- ze wisten daar wel hoe je iemand weer vol moest pompen :} ook al wou er eentje records breken. daar werd ik wat minder vrolijk van _O-

normaal kon ik de laatste maanden met moeite een kwartiertje puzzelen of zoiets. maar heb dus een flinke tijd langer bezig geweest zonder problemen :}

en nu thuis maar weer opbouwen :Y
 
Hallo,

Toevallig allemaal mensen uit Beverwijk/Heemskerk en misschien weten jullie het wel..
Op de Jan Ligthartstraat is er een garage die gedeelt word door allemaal motorrijders..
weten jullie daar iets van.. Ben namelijk op zoek naar de eigenaar ervan.. want wegens verhuizing kan ik mijn motor niet meer binnen zetten. En zou het wel fijn vinden als hij s'avonds binnen kan staan..

Groetjes Ilse
 
Goedemorgen :Z

Ook weer thuis na een heerlijk weekendje Ardennen/Luxemburg.

Afsluiting was minder:
onderweg een vrolijke Teun opgehaald (was logeren) en halverwege moest hij overgeven.
De hele nacht dus bezig geweest en opeens is ie net weer levendig geworden.

(daar gaat mijn snipperdag)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Toevallig allemaal mensen uit Beverwijk/Heemskerk en misschien weten jullie het wel..
Op de Jan Ligthartstraat is er een garage die gedeelt word door allemaal motorrijders..
weten jullie daar iets van.. Ben namelijk op zoek naar de eigenaar ervan.. want wegens verhuizing kan ik mijn motor niet meer binnen zetten. En zou het wel fijn vinden als hij s'avonds binnen kan staan..

Groetjes Ilse

Dag Ilse. Welkom.

geen idee van de garage maar rij er eens langs :W
 
Goedemorgen :Z

Ook weer thuis na een heerlijk weekendje Ardennen/Luxemburg.

Afsluiting was minder:
onderweg een vrolijke Teun opgehaald (was logeren) en halverwege moest hij overgeven.
De hele nacht dus bezig geweest en opeens is ie net weer levendig geworden.

(daar gaat mijn snipperdag)

Ach, hebben ze mr T volgepropt met snoep _O-
 
Nope :N

ziet er meer uit als griep.

Toch wonderbaarlijk:"

hij lag vanmorgen als een ziek vogeltje te slapen op de bank.
Toen hij weer wakker werd, was ie opeens weer levendig.

Zit nu in bad schoon te weken. :)

en: Mr.T. lust geen snoep.
 
Laatst bewerkt:
Nope :N

ziet er meer uit als griep.

Toch wonderbaarlijk:"

hij lag vanmorgen als een ziek vogeltje te slapen op de bank.
Toen hij weer wakker werd, was ie opeens weer levendig.

Zit nu in bad schoon te weken. :)

en: Mr.T. lust geen snoep.

klinkt bekend _O- 3 dagen in bed liggen slapen en daarna meteen weer alles doen _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan