Bieffe helm Topgun (pilot)

Carfixer

MF veteraan
7 apr 2004
4.209
35
Deze helm is anderhalf jaar oud, en ik heb hem hooguit 2 keer gedragen.

De helm is mij gewoon iets te klein en zit daarom niet lekker. O-)

De helm is mat zwart, en heeft een dubbel vizier :Y

De maat is XS/M

Nieuwprijs was 136 euro.

full


full


full


full


Doe eens een bod O-)
 
Ik zoek al een hele tijd naar deze helm.
Helaas heb ik geen idee welke maat helm ik voor mijn kop nodig heb, dus gaat deze aan mij voorbij.

Wel zou ik graag willen weten waar je hem gekocht heb, dan ga ik daar binnenkort ff kijken, passen.
 
Ik zoek al een hele tijd naar deze helm.
Helaas heb ik geen idee welke maat helm ik voor mijn kop nodig heb, dus gaat deze aan mij voorbij.

Wel zou ik graag willen weten waar je hem gekocht heb, dan ga ik daar binnenkort ff kijken, passen.
J ekunt natuurlijk ook even bij TS gaan passen. Je weet toch wel of je een relatief groot of klein hoofd hebt? :?
 
Morgenavond ga ik langs bij safe Amsterdam, nu ik eindelijk weet waar deze helm te koop is. Ik zal daar gaan passen en inderdaad in mijn achterhoofd de helm van TS houden.

Op de beurs in Utrecht heb ik deze helm toen gezien en ja ik heb een vrij kleine kop, maar weet nog van toen dat ik moeite had om de maat daar ter plekke te kiezen en een helm moet precies pas zijn anders vind ik het niks.
 
beetje ver rijen naar Leie.....je werkt vast niet wat verder naar ut noorden of wel? Ik zit daags in Weesp.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan