Bij overschrijven kenteken geblokkeerd

( ik weet wel een manier om dat ietsje te manipuleren, maar mocht jij dat ook weten, lekker \NIET hier~ posten aub !! )

Waarom zou het niet hier gepost mogen worden?
Hoe langer het obscuur blijft des te meer het gespuis ermee aan de slag kan.
Als het gemeengoed is dan wordt er veel eerder iets mee gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou het niet hier gepost mogen worden?
Hoe langer het obscuur blijft des te meer het gespuis ermee aan de slag kan.
Als het gemeengoed is dan wordt er veel eerder iets mee gedaan.
plus dat die figuurtjes die het hele probleem hier veroorzaakt hebben klaarblijkelijk ook op de hoogte zijn van die manier :P
 
Hoe het precies is gegaan weet ik niet en hoef het ook niet te weten. Wat ik wel weet is dat het kenteken is over geschreven buiten de eigenaar om. Nu is het snel bekend geworden doordat ik het kenteken op mijn naam wilde hebben en dit was geblokkeerd. Anders had de eigenaar het niet geweten.
 
Waarom zou het niet hier gepost mogen worden?
Hoe langer het obscuur blijft des te meer het gespuis ermee aan de slag kan.
Als het gemeengoed is dan wordt er veel eerder iets mee gedaan.

Om de kans iets kleiner te maken dat iemand die wel motoren kan stelen maar nog niet weet hoe m daarna over te schrijven beter te maken in zijn werk misschien ?
 
Om de kans iets kleiner te maken dat iemand die wel motoren kan stelen maar nog niet weet hoe m daarna over te schrijven beter te maken in zijn werk misschien ?

Tsja als het mijn beroep was om motoren te stelen dan zou ik me er wel in hebben verdiept.
Dan zou deze info voor mij niks nieuws zijn.
Nu blijft het dus incidenteel dat het mogelijk is omdat het niet in de grote groep gegooid wordt.
Incidenteel worden er ook motoren gestolen. ;) Incidenteel worden juist die motoren ook omgekat ;)

Ik gok dat de professionele dief zeer blij is met de redenatie dat het in gesloten kringen moet blijven. Ik gok dat de status quo die zo graag behouden moet blijven er over 3 jaar nog steeds is. -O- -O- :z :z
 
Laatst bewerkt:
Gewoon even bellen met de rdw en vragen hoe je dit kan regelen als je net verhuisd bent en je weet direct hoe het moet. Nou moeilijk hoor, die instanties geven zelf het antwoord hoe je kan frauderen.
 
Hoe het precies is gegaan weet ik niet en hoef het ook niet te weten. Wat ik wel weet is dat het kenteken is over geschreven buiten de eigenaar om.

Dus staat dat kenteken op hun naam en adres.

Dan kun je daarna wel lekker overal boetes rijden en die boetes gaan dan naar "de nieuwe eigenaar". Kijken hoe lang ze dat volhouden als die allemaal bij hen binnenkomen. :+
Zal ze leren.
 
Dus staat dat kenteken op hun naam en adres.

Dan kun je daarna wel lekker overal boetes rijden en die boetes gaan dan naar "de nieuwe eigenaar". Kijken hoe lang ze dat volhouden als die allemaal bij hen binnenkomen. :+
Zal ze leren.

Papieren kentekenbewijs?
Heeft u een papieren kentekenbewijs? Dan hoeft u geen tenaamstellingscode aan te vragen. Bij een papieren kentekenbewijs heeft u nooit een tenaamstellingscode ontvangen.

Aanvragen
Zo vraag u een vervangende tenaamstellingscode aan:

Klik op de knop ' Vervangend kentekenbewijs en tenaamstellingscode aanvragen’. U kunt dan in de dienst kiezen voor aanvraag van een tenaamstellingscode;
Vul het kenteken en het voertuigidentificatienummer (VIN) in;
U betaalt de kosten via iDEAL;
Vervangende tenaamstellingscode € 15,00
U ontvangt van de RDW een e-mail met de aanvraaggegevens;
U ontvangt per post de nieuwe tenaamstellingscode. Het kenteken blijft gelijk. Let op! U ontvangt de tenaamstellingscode op het adres waar u staat ingeschreven bij de gemeente.

Die gasten wisten de voertuigidentificatienummer (VIN) en kenteken nr. Online kan je dan een tenaamstellingscode aanvragen. Met het adres is dan gerommeld, of de post onderschept.

Of deze truc is uit gehaald met de papieren kentekenbewijs omwisselen voor een card.

Het zou dus niet slim zijn als ze hier voor hun eigen adres gebruiken :N

Het is natuurlijk speculeren hoe ze het hebben gedaan. :X
 
Procedures onbekend houden is juist het domste om te doen. Als voor iedereen bekend is hoe het normaal werkt. Dan kunnen afwijkende zaken ook goed en snel herkend worden en daarop ook nog eens goed kunnen handelen.
Het schemergebied is nu juist waar deze gasten in werken, dat de "normale" man de procedure niet kent en dus ook niet goed oplet wanneer ze recht onder zijn neus met duistere zaken bezig zijn en die later achter zijn rug om uitwerken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan