Bij wie mag ik een keer achterop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha prachtig hoe hier op gedoken word. Hoe mooier je foto hoe langer de rit, of dat nu op bed of op de motor is ahum... ;)
Zelf woon ik aan de andere kant van nederland dus ik zal je moeten afstaan aan mijn zuidelijker wonende landgenoten. Veel plezier in ieder geval met het touren!
 
Hier ben ik met m'n motor trouwens. Mocht je een keer in het hoge noorden willen touren.
minibike%204.jpg




Sorry ik kon het niet laten
 
misschien later een piccie met haar nieuwe held??

jaa lijkt mij ook niet meer dan terecht na al deze hartelijke reacties.. maar goed, ik heb het gevoel dat dit het een beetje was..

volgende dame die zich aanbiedt? en nu dan wel gelijk met foto, bespaart menig man de deceptie..!
 
jaa lijkt mij ook niet meer dan terecht na al deze hartelijke reacties.. maar goed, ik heb het gevoel dat dit het een beetje was..

volgende dame die zich aanbiedt? en nu dan wel gelijk met foto, bespaart menig man de deceptie..!


Pff, jij wil geen leuke jongen achterop? Flauw hoor ;)
 
Ach jah, je moet je altijd maar afvragen dat wanneer iemand zo moeilijk doet over het posten van een foto, of nee sterker nog het topic begint zonder er een foto bij te zetten waarom dat is.
 
Wel "fijn" om te weten dat er gasten tussen zitten die de fotoos voor zichzelf houden :(


Kwalijke zaak :Y
 
Wel "fijn" om te weten dat er gasten tussen zitten die de fotoos voor zichzelf houden :(


Kwalijke zaak :Y

Dat zijn geen echte motorrijders !!! Schande... Dus wie een foto heeft en hem niet post, hoeft zich geen motorrijder meer te noemen :(
 
Hahaha, geweldig. Toen ik vanmorgen keek waren er nog maar 6 reacties... Lekker bezig :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan