bisan lifan 150cc

Nee hoor, de blokjes van een chinese scooter zijn best goed.
Waar je wel eens problemen mee krijgt zijn de kabeltjes (slecht contact of breukje).

Als je normaal rijd en niet gek doet met koud blokje, dan krijg je geen problemen.

Het verbruik ligt rond de 1 op 30 (ik rij momenteel 1 op 32,3 met een huatian 150cc)

Ik kan geen link maken zoals kachel, maar kijk ook eens op chinese motorscooters van dit forum.

(kachel, maak hier gerust een link van)
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor, de blokjes van een chinese scooter zijn best goed.
Waar je wel eens problemen mee krijgt zijn de kabeltjes (slecht contact of breukje).

Als je normaal rijd en niet gek doet met koud blokje, dan krijg je geen problemen.

Het verbruik ligt rond de 1 op 30 (ik rij momenteel 1 op 32,3 met een huatian 150cc)

Ik kan geen link maken zoals kachel, maar kijk ook eens op chinese motorscooters van dit forum.

(kachel, maak hier gerust een link van)

U vraagt, wij draaien ;)

Chinese motorscooters

Overigens is de Bisan Lifan van oorsprong niet Chinees, maar Turks.

De reactie van Wouternogwat is snel geroepen, maar nogal ongenuanceerd. In elk geval niet beargumenteerd. Ik heb zelf geen ervaring met Chinese of Turkse scooters, maar aan zijn reactie zou ik niet teveel waarde hechten..

Gr. Karl
 
U vraagt, wij draaien ;)

Chinese motorscooters

Overigens is de Bisan Lifan van oorsprong niet Chinees, maar Turks.

De reactie van Wouternogwat is snel geroepen, maar nogal ongenuanceerd. In elk geval niet beargumenteerd. Ik heb zelf geen ervaring met Chinese of Turkse scooters, maar aan zijn reactie zou ik niet teveel waarde hechten..

Gr. Karl

Ik heb hier een keer een blok van een Bisan op de werkbank gehad,en ik vindt het troep. Als die loopt dan is het mooi,maar als je er wat mee hebt dan had je liever een kwalitatief betere scooter gehad. En jij moet zelf weten of je er waarde aan hecht,dat kun je beter voor jezelf bepalen en niet voor een ander..
 
Ik heb hier een keer een blok van een Bisan op de werkbank gehad,en ik vindt het troep. Als die loopt dan is het mooi,maar als je er wat mee hebt dan had je liever een kwalitatief betere scooter gehad. En jij moet zelf weten of je er waarde aan hecht,dat kun je beter voor jezelf bepalen en niet voor een ander..

Waarom vindt je het troep dan?

Ik bepaal ook niet voor een ander of die waarde aan jouw reactie moet hechten of niet, ik zeg alleen dat ik het níet zou doen. En da's niet omdat ik jou niet mag, maar omdat je reactie onbeargumenteerd is.

Groeten, Karl
 
Waarom vindt je het troep dan?

Ik bepaal ook niet voor een ander of die waarde aan jouw reactie moet hechten of niet, ik zeg alleen dat ik het níet zou doen. En da's niet omdat ik jou niet mag, maar omdat je reactie onbeargumenteerd is.

Groeten, Karl

Lagers van pisbakken staal, en onderdelen waar vaak moeilijk is aan te komen. De duurzaamheid van het materiaal is ook slecht. Kortom ik vindt het troep :+
 
Laatst bewerkt:
Heb heb je ooit daadwerkelijk 1of meereder Chinesescooter gehad of ???????????????


Lagers van pisbakken staal, en onderdelen waar vaak moeilijk is aan te komen. De duurzaamheld van het materiaal is ook slecht. Kortom ik vindt het troep :+~[/quote]
 
Heb heb je ooit daadwerkelijk 1of meereder Chinesescooter gehad of ???????????????


Lagers van pisbakken staal, en onderdelen waar vaak moeilijk is aan te komen. De duurzaamheld van het materiaal is ook slecht. Kortom ik vindt het troep :+\
[/quote]

Nee, ik rijd liever motor. Ik heb wel een een keer een chinees scooterblokje op de werkbank gehad zoals ik al eerder zei. Misschien was het wel een maandagmorgen blokje,maar ik vond het maar niks...
 
Laatst bewerkt:
zal rond de 85 liggen

(Karl, nog bedankt voor de link)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan