Blackbird meeting

Willen we een Blackbird meeting met toertocht?

  • JA! Een heel weekend

    Stemmen: 1 9,1%
  • JA! Een zaterdag

    Stemmen: 0 0,0%
  • JA! Een zondag

    Stemmen: 9 81,8%
  • JA! Maar ik kom niet

    Stemmen: 1 9,1%
  • NEE! (graag ff posten waarom niet :-)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

maXXzz

Die hard MF'er
14 aug 2002
328
0
Ergens in Drenthe
Zoals in een ander Blackbird topic al gemeld werd zijn we van plan om in 2003 weer een Blackbird meeting met toertocht te organiseren. Waarschijnlijk in het midden van het land.

Zoals een aantal mensen misschien al weten zit ik (Igor) als secretaris in het bestuur van de Blackbird Owners Club. Met Leon (voorzitter) heb ik inmiddels contact gehad om bovenstaande te realiseren. De club is om verschillende redenen niet van de grond gekomen destijds. De reden kan je hier lezen. (stukkie naar beneden scrollen)Tijdens de meeting gaan we op zoek naar enthousiaste mensen die ons willen helpen de club alsnog van de grond te krijgen. De mensen die zich in het verleden hebben opgegeven zitten nog in ons bestand en zullen bericht krijgen.

Ik ben wel benieuwd naar de belanstelling. Hoewel ik hier niet aan twijfel wil ik toch graag een poll maken. Graag wil ik weten of er belangstelling is voor een weekend of een dag.

Om jullie alvast een beetje op te warmen..... (dit was op de meeting in Limburg)
MH007.jpg
 
Laatst bewerkt:
rechts onderin je eigen post staat een link naar het schermpje waar je de gegevens voor een poll kunt invoeren.
 
Is goed Igor, ik kom ook wel als ik kan.
Geef anders ff alle gegevens en die smijt ik op de site erbij.
 
Lijkt me een prima ID, meeting met allemaal CBR-1100XX Rijders!!
beetje droog weer is wel prettig. Heb een zwarte blackbird uit '97
rijd een stukkie beter als m'n vorige fiets (Honda CBR1000f)
Mail maar waneer het is..
groet, Ronald. :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan