blauwe/xenon koplampen (SV650s)

N.Holgerson

‘74 Guzzi
27 okt 2005
7.409
382
Noord-Holland
Elke ochtend als ik richting school ga, rijdt er in Zaandam op de provinciale weg vanaf het Ahold gebouw een zilvere SV650s uit bouwjaar 2003-2004. Prachtig ding, absoluut, maar wat mij elke keer opvalt is dat deze zeeeer heldere blauwe/witblauwe koplampen heeft.

Bijna net zoals echte xenon lampen... Ik moet zeggen, het knalt er geweldig uit. Je ziet het meteen, vanaf een grote afstand al, tussen de normale 'gele' koplampen van de blikken enz.

Nu mijn vraag, zijn dit nou gewoon die philips bluevision lampen? want philips produceerd ook nog die andere lampjes.. voor beter zicht. Maar deze hadden geloof ik een rode gloed ofzo?

wie helpt mij
:W
 
Philips heeft de Nightguide, en de MotoVision.
Maar inderdaad ook de BlueVision.

Osram heeft ook een of twee nogal blauwe lampen.

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij een echte xenon-set heeft ingebouwd.
 
ze zijn echt zeer mooi, ik vind ze echt op 'normale' xenon lijken! Heb natuurlijk niet de kans gehad om het echt goed te bekijken moet zelf ook nog een beetje opletten in het verkeer natuurlijk.. maar o wat staat dat gaaf zeg. Je ziet het meteen, 2 mooie koplampen die naderen. Staat echt super luxe !!

een echte xenonset? eerlijk, kan dat ook al? Kost wel wat zeker -O-
 
ik heb al een topic gevonden waar deze lampjes worden besproken ;)

Blue Vision lampen voor CBR 600 f3?

reacties zijn hoe dan ook, evengoed welkom.

wat ik lees over de bluevision is dat het meer WIT dan blauw licht is, amper blauw eigenlijk. En dit zoek ik, want deze heeft dus die SV die ik heb gezien ook.

dit was echt LICHTBLAUW licht... :?
 
Was van de week nog een topic over Xenon, voor 75 euro per set...

Dus goed rondkijken voor je m voor 200+ koopt.
 
Ik rij met een echte Xenon kit... was de beste investering!
8400 Kelvin... superwit licht. Grassprieten kan je tellen.

Wel even een voorschakelunit inbouwen.. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan