Bluetooth Headsets

Niet te snel oordelen uit een sensatie artikel.
Je kan nog steeds de volle pot betalen voor de optie voor altijd.
Maar als extra heb je de keuze voor een abonnement...
Alleen spijtig dat de optie al sowieso in de auto zit en alleen software matig geactiveerd moet worden.
 
Ik heb het gelezen, je kan voor de functies kiezen voor maand of jaar. Wel apart dat je het niet voor altijd kan nemen.

Andere vraag heeft iemand ervaring met een PackTalk tussen de normale en de jbl 45 mm speakers?
Je kan het wel voor altijd nemen. Dan neem je de Packtalk Neo. De Packtalk Custom is gewoon een Packtalk Neo zonder JBL speakers en met softwarematig minder mogelijkheden. Die software dingetjes die missen kan je dan dmv een abonnement nog toevoegen als je daar belang bij hebt. Wil je gewoon alles, dan neem je de Packtalk Neo of de Packtalk Edge.
In de praktijk is die Packtalk Custom nog niet interessant voor de prijs waarvoor hij nu wordt aangeboden omdat de Neo en de Edge in de markt al veel goedkoper worden aangeboden.
 
Ik heb het gelezen, je kan voor de functies kiezen voor maand of jaar. Wel apart dat je het niet voor altijd kan nemen.

Andere vraag heeft iemand ervaring met een PackTalk tussen de normale en de jbl 45 mm speakers?
Ik heb beiden en met gehoorbescherming hoor ik geen verschil. Nadeel van de JBL is dat je in je helm moet snijden om de speaker ver genoeg in de helmschaal te monteren.
Speaker is iets te groot voor de Shoei Neotec 2
 
De nieuwe PackTalk Edge gebruikt 40mm JBL speakers. Dit is een nieuwe versie speakers en zou een beter geluid moeten geven dan de 45mm variant. Wel passen deze perfect in mijn Shoei Neotec 2 zonder te hoeven snijden.
 
Het kan aantrekkelijk zijn...het afsluiten van een abonnement op extra's.?

Of je betaald de volle mep voor de hardware met alle opties die je wellicht toch niet allemaal gebruikt, of je betaald een stuk minder voor de hardware en je betaald alleen voor de opties die je gebruikt d.m.v. een abonnement! Is een kwestie van de minnen en de plussen bij elkaar op- en aftrekken en kijken wat voor jou het goedkoopste is onderaan de streep! 😉
 
Het kan aantrekkelijk zijn...het afsluiten van een abonnement op extra's.?
Sorry maar we hebben het over een headset…. als je daar een abonnement voor moet gaan afsluiten kan je het beter een goedkopere set kopen, zonder doen of stoppen met motorrijden.

Beetje Amerikaanse toestanden met overal abonnementen of afbetalingsregelingen op.
 
Sorry maar we hebben het over een headset…. als je daar een abonnement voor moet gaan afsluiten kan je het beter een goedkopere set kopen, zonder doen of stoppen met motorrijden.

Beetje Amerikaanse toestanden met overal abonnementen of afbetalingsregelingen op.
Dan koop je een headset zonder abonnement. Bij Cardo hebben ze hun assortiment uitgebreid en is de keuze aan jou!
 
Dan koop je een headset zonder abonnement. Bij Cardo hebben ze hun assortiment uitgebreid en is de keuze aan jou!
Precies, daarom heb ik al een Cardo Packtalk Slim ingebouwd. Lekker compact.
6434E655-A8E2-4E8E-AB9A-3B24BD6046A3.jpeg
 
Inderdaad, koop wat bij je wensen past en laat je geen onnodige "behoefte" aanpraten 😉.

Hier heel tevreden met mijn Cardo Packtalk Bold met JBL speakers 👍🏻
IMG_20230226_010203.jpg
 
Ook ik ben in het bezit van een Cardo (Freecom + 40 mm JBL speakers) aangesloten via mijn Iphone/TomTom en heel tevreden.

Zoals gezegd is het je eigen keuze. Dan is het toch fijn als de keuze reuze is en jezelf kan/mag bepalen wat voor jou het beste is?
Het wordt idd een ander verhaal als ze je de keuze ontnemen door alleen nog producten te verkopen waarbij je voor de opties een abonnement moet afsluiten. Maar om dan maar te stoppen met motorrijden |(
 
Maar om dan maar te stoppen met motorrijden |(
Hoeft zeker niet, maar als je een dergelijke set niet “ineens” kunt aanschaffen kun je je afvragen of er geen belangrijkere zaken zijn om je geld aan te besteden.

Veel mensen klagen graag dat ze geen geld hebben, maar hebben wel abonnementen op/ivm een extreem dure smartphone, sportschool waar ze nooit komen, alle tv-streamingdiensten die beschikbaar zijn, maaltijdenbezorgdiensten etc.

Zo’n abonnement van Cardo is zo’n typisch geval van een paar euro per maand die ongemerkt jarenlang doorloopt en zo uiteindelijk de hoofdprijs kost. Daar doelde ik op ;)
 
Het moet niet gekker worden met al die abo's tegenwoordig.
Is er al een auto op de markt (BMW) waarbij je abonnement af moet sluiten om bijvoorbeeld de stoelverwarming te kunnen gebruiken, beginnen ze dit verdienmodel ook al toe te passen op een BT headset.....:r

Kreeg deze aankondiging in mijn mailbox.

Dus je koopt een BT headset, en dan moet je nog een abonnement afsluiten van minimaal $2,90 oplopend tot $6,90 PER MAAND om 't ding te gebruiken...

Bekijk bijlage 1855879
Dit zijn toch allemaal toepassingen die gewoon standaard zijn op bv de Bold en de Black?
Kan mij dan ook niet voorstellen dat iemand dit koopt... of zie ik iets over het hoofd?
 
Ik rij vaak alleen..en samen met vriendin.
Dus het zou dekken moeten zijn. Nu is het maar 120 euro wat ik betaal voor 2 nieuwe..dus proberen waard toch?

Stomme. Vraag..maar je koppelt navi, flitsmeister aan, en met mekaar... ik begrijp dat je dus kan blijven praten met mekaar terwijl navi aan staat en meldingen fm er door heen komen?
En je kan ook gebeld worden ondertussen?? En muziek aan?
 
Dat kan, maar niet door elkaar. Je hoort dus maar één bron tegelijk, en op de prioriteitsvolgorde (wie komt als eerste aan de beurt) kun je niet altijd invloed hebben.
 
Hoppa! Sena SF2 besteld. Dank voor jullie input!
Eigenlijk wilde ik de SF1 bestellen maar het prijsverschil is minimaal, en de SF2 heeft nog wél de mogelijkheid om te koppelen met andere apparaten. Heb ik mooi 2 opties, mocht lullen via een app volkomen kut blijken. *D
Ben benieuwd naar je ervaringen met de sf2.

Hoorde van iemand dat je hem boven de 80kmh net zo goed uit kan zetten omdat je niks meer hoort
 
Terug
Bovenaan Onderaan