BMW - EML combinatie zoekt bak..

kvdmeij

Rookie
22 jul 2011
4
0
Alkmaar
Ik ben een projectje begonnen waarin ik een oude BMW R90/6 - EML combinatie samenvoeg met een nagenoeg nieuwe R100R. Een en ander gaat voorspoedig. Wat ik echter (nog) niet heb is een bak. Heeft iemand nog iets leuks liggen?
 
Gaat het een beetje stelletje topicvervuilers?

Ik ben een projectje begonnen waarin ik een oude BMW R90/6 - EML combinatie samenvoeg met een nagenoeg nieuwe R100R. Een en ander gaat voorspoedig. Wat ik echter (nog) niet heb is een bak. Heeft iemand nog iets leuks liggen?

Zoals ik het begrijp zoekt hij alleen een polyester tobbe.
 
Ik zoek inderdaad alleen een "polyester tobbe". En een GT2000 is inderdaad niet helemaal wat ik in gedachte heb. Ik zoek eigenlijk eerder een EML Mini of EML Sport.
 
In de categorie "een plaatje zegt meer dan 1000 woorden". De R90/6-EML combinatie:
full

De R100R (donorfiets):
full
 
Ik neem voor het gemak maar even aan dat de R90 geen papieren heeft. Het achterwiel van de R100 gooi je zo een Smartie om, maar de voorvork? Daar zit zeker zo'n EML vork met afgezaagde ATE klauwen in?
 
"Assumption is the mother of all fuck-ups."
De R90 staat op kenteken als EML, de wielen van de R100 gaan niet onder de combinatie omdat ik hier de originele EML-wielen voor gebruik en zoals gebruikelijk bij EML zitten in de voorvork de oorspronkelijke klauwen en schijven van de gebruikte motor (in dit geval dus die van de R90).
full

Iemand nog een bak staan? ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan