BMW F900XR

Ik heb ook MRA, spoiler was voor mij net iets te laag.
Ik ben 177 en heb lenzen. Ik wilde de wind uit mijn ogen hebben bij 80 á 90 km/uur en vizier open.

Ik heb een nieuwe spoiler gemaakt van de originele ruit. 2 á 3 cm hoger dan spoiler van MRA.
Dit werkt voor mij goed.
 

Bijlagen

  • IMG_4916.jpeg
    IMG_4916.jpeg
    456,6 KB · Weergaven: 0
Mra met spoiler , is in ieder geval beter dan de originele ruit.
En dan de ruit in de hoogste stand….
 
Goedemorgen dames/heren,

Een vriend van me heeft interesse in een F900XR... hij is een ervaren motorrijder die van een R1100RS komt, die een meer wendbare motor wil gaan rijden. Nu zit ik niet zo in de modellen van BMW, maar volgens mij is de F900XR er reeds sinds 2020. Iemand een idee of er in 2025 wellicht een nieuwe / update gaat komen?

Hij wil een nieuwe kopen, zou toch jammer zijn als er volgend jaar een nieuwe komt. Ik zie dat er ook al een nieuwe F900GS is...

En zijn er nog andere zaken waarop hij moet letten bij de aanschaf, evt. van een gebruikte? Alvast dank!

Gr. Kees
 
Ik heb de originele (hoge) ruit met daarop een spoilertje van AliExpress en dat werkt voor mij redelijk goed. Ik vind die andere ruiten lelijk, maar misschien moet ik er een keer proef mee rijden om te ervaren of het beter werkt dan het Ali spoilertje.
 
Goedemorgen dames/heren,

Een vriend van me heeft interesse in een F900XR... hij is een ervaren motorrijder die van een R1100RS komt, die een meer wendbare motor wil gaan rijden. Nu zit ik niet zo in de modellen van BMW, maar volgens mij is de F900XR er reeds sinds 2020. Iemand een idee of er in 2025 wellicht een nieuwe / update gaat komen?

Hij wil een nieuwe kopen, zou toch jammer zijn als er volgend jaar een nieuwe komt. Ik zie dat er ook al een nieuwe F900GS is...

En zijn er nog andere zaken waarop hij moet letten bij de aanschaf, evt. van een gebruikte? Alvast dank!

Gr. Kees
Ik heb geen idee of er een 2025 update komt, ik denk alleen andere kleurstellingen aangezien er net een nieuwe 900GS uitgekomen is. Een stap verder zou dan de 950 moeten worden, maar die komt wel erg in de buurt van de 1000 misschien...hoewel dat een heel andere motorfiets is in een heel andere kosten klasse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan