BMW K 1600 GT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gents, was een genoegen. De witte K1600GT (Full Option+Navi, 6000km) is vanochtend ingeleverd en staat bij Harry Meijer in de etalage. ;)

Blijf nog wel de R80 gebruiken, dus de lente gaat nog wat worden. :]
 
RoLoo maakt zich zorgen...
...niet doen Frits ; we houden gewoon de boxer-eer hoog !...
hmmm, ik durf het niet te belove Ron O-)
Ons waren afgelopen zaterdag bij MP om een nieuwe Shoei systeemhelm voor mevrouw Beest aan te schaffen.
Staan we nog even te lekkerbekken bij de K1600, zegt ze ineens..."ach, dan koop je 'm toch volgend jaar"....tja.....terwijl de planning van mijzelf is om over een jaar of 3 hier eens naar te gaan kijken als ook de nieuwe boxer er als RT wel zal zijn.
Komt ook eigenaar Hans buurten, nog even babbelen over de K1600 en Hans bood al aan om 'm voor de volgende dag klaar te zetten (wij hadden onze open toertocht met MP als startpunt). Dan wordt het toch wel zwaar *zucht* :+
jaap2005 kent ook de 2 en 4+ pitter beemers
Gewoon tot begin 2013 2015 wachten voor jullie langgekoesterde wasserboxer
Mwoah, in 2013 zal de GS wel komen, de RT verwacht ik in 2014 en dan nog een jaartje wachten totdat de kinderziektes er weer uit zijn.
 
Laatst bewerkt:
He Ravi
Ik kwam deze meldingen ook al tegen op de US forumS. Was ist los?

Ben ff GT moe door allerlei (positieve) afleidingen. Zal hierdoor nauwelijks aan rijden toekomen en ben blijven steken op 6000km. Heb ook nog de boxer waar ik ook met veel plezier op rijd. Zal de komende tijd bijna maandelijks op reis zijn, dus het was nu of nooit. Of het weer een GT wordt met aan jaar of twee hangt af van de 2013 wasserboxer.
 
Hi hi

ik ben de nacht doorgekomen hoor :Y

De K staat netjes te drogen in de garage want we kregen natuurlijk een stortbui op onze pet.
Daarom nu geen foto's.

Ondanks het slechte weer een klein ommetje gemaakt en dus nu zo'n 80 kilometertjes op de teller. Ik hoop dat we de komende dagen nog een beetje droog weer krijgen.
 
Hi hi

ik ben de nacht doorgekomen hoor :Y

De K staat netjes te drogen in de garage want we kregen natuurlijk een stortbui op onze pet.
Daarom nu geen foto's.

Ondanks het slechte weer een klein ommetje gemaakt en dus nu zo'n 80 kilometertjes op de teller. Ik hoop dat we de komende dagen nog een beetje droog weer krijgen.
Tjonge, Roloo II.

:X

:+
 
Ja ja
Het is de kleur die het hem doet.

Dus:

Vanmorgen hard gepoetst en gesopt en hij staat er we glimmend bij. Navigatie even aan de PC gehangen, dus die moet nu ook up to date zijn.
Vanmiddag het weer maar ven afwachten, ik hoop in de loop van de middag nog even wat te kunnen rijden. Met nat weer, nieuwe banden, 0 kilometer op de teller en de rain modus ingeschakeldnog niet echt gestuurd zeg maar.

Ondertussen is de S gisteren ook al opgehaald. Van Harten had er al een koper voor. Ach........Het kan maar beter snel gaan, dan is het afscheid ook niet zo moeilijk :(
 
Gisteren een rondje Zeeland gedaan van 550 km.

url


Maar het probleem met uit de versnelling springen is er nog steeds.

Optrekken in de 1e versnelling opschakelen naar de 2 gas en even daarna springt ie in de neutraal.

Het is niet continu, maar het gebeurt wel geregeld.

Aanstaande Zaterdag gaat hij naar de dealer voor zijn 1000km beurt, en zal ik dit probleem even voorleggen.

Buiten dit probleem, ben ik dik tevreden met de K1600GT :}
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een rondje Zeeland gedaan van 550 km.


Aanstaande Zaterdag gaat hij naar de dealer voor zijn 1000km beurt, en zal ik dit probleem even voorleggen.

Buiten dit probleem, ben ik dik tevreden met de K1600GT :}

Ha Lennard

Ik heb gisteren ook in het mooie Zeeland gereden en de eerste 400 km op de teller gezet.
 
Zoals beloofd wat foto's

9asbjb.jpg


Zoals gezegd, de eerste tank is leeg gereden. Tjonge, in plaats van ruim 200 kilometer nu bijna 400 kilometer op 1 tank. Nadeel: Tankbeurt is duurder

2dh895c.jpg


Ik geniet met een grote G.
Moet nog wel even wennen aan allerlei dingen. Gisteren op de terugweg een passagier achterop.................oeps, ESA vergeten anders te zetten. Ook de koffers kunnen op slot als je rijdt...............
Ook is het gevoel in de koppeling heel anders. Net zoals bij de S1000RR voel je iets in de hendel als je schakelt.

Gewicht is toch ook anders dan de GS of S. Met straatje keren merk je dat wel. Opvallend dat, als je eenmaal rijdt, het gewicht gewoon verdwenen is. Tevens remt het vele malen beter dan de GS of S.

Op verzoek het remlicht in de topkoffer


hv3ux0.jpg


Jammer dat ik nog moet inrijden, de echte brul heb ik nog niet gehoord. Toch al even ca 180 op de teller gereden met bijna 6000 rpm. Tjonge, het lijkt wel of je dan de wind in je rug hebt. Het gaat dan zo soepel en gemakkelijk. Heerlijk.


2rqhxc5.jpg


Het is echt genieten op deze K.
Ik hoop dat ik het komende weekeinde nog wat extra kilometertjes op de teller kan zetten. Ik kan niet wachten
 
Als je de lampjes achter het BMW embleem bedoelt, die geven naar mijn mening meer dan genoeg licht om goed op te vallen en zijn een prima aanvulling op de bestaande knipperlichten.
 
Het is echt genieten op deze K.
Ik hoop dat ik het komende weekeinde nog wat extra kilometertjes op de teller kan zetten. Ik kan niet wachten
Mooi hè, zo'n K. En dan te bedenken dat je al die tijd hebt verprutst aan boxers :+ .
 
Gerwin,

Die RAW lampen, zijn dat de originele lampen van de Z4 of zijn dit lampjes van Ebay? Van die laatste had ik begrepen dat de lichtopbrengst matig zou zijn.


Ik heb geen idee
De dealer heeft ze er gelijk opgezet.
Ik vind het een leuke gadget en wellicht is het ook nog veiliger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan