BMW K 1600 GT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wordt genieten, heer stormbringer


Ik sprak gisteren de werkplaatschef van een BMW dealer. Hij was die ochtend met de 6 cilinder op pad geweest en was nog steeds onder de indruk van de "loopcultuur" van het blok.
 
Laatst bewerkt:
Thanks ! Heb ondertussen ook de smalle kofferdeksels besteld bij Nedplex. Maakt hem toch 22 cm smaller om in de file tussen de auto's te rijden.
 
Thanks ! Heb ondertussen ook de smalle kofferdeksels besteld bij Nedplex. Maakt hem toch 22 cm smaller om in de file tussen de auto's te rijden.


Gefeliciteerd heer Stormbringer, goede keuze!

Ik heb op de site van Nedplex gekeken maar kon geen smalle koffers vinden.
Ik ben hier ook wel in geinteresseerd, heb je wat meer info hierover? Vast bedankt.
 
Ze staan wel vermeld in hun webshop, maar zonder foto's en zonder aanvullende info. Aleen het prijsje staat er vermeld.


Linken naar een artikel in hun webshop schijnt niet te kunnen.

Bienvenue sur le site officiel NEDPLEX en France (<- wellicht ff copy + paste in URL balk)

Ga naar linker kolom
Onze catalogus / BMW / K 1300 / 1600 GT / GTL
scroll naar beneden : 427.50 € 450.00 € Couvercles K1600 GT/GTL
 
Laatst bewerkt:
Ze staan wel vermeld in hun webshop, maar zonder foto's en zonder aanvullende info. Aleen het prijsje staat er vermeld.


Linken naar een artikel in hun webshop schijnt niet te kunnen.

Bienvenue sur le site officiel NEDPLEX en France (<- wellicht ff copy + paste in URL balk)

Ga naar linker kolom
Onze catalogus / BMW / K 1300 / 1600 GT / GTL
scroll naar beneden : 427.50 € 450.00 € Couvercles K1600 GT/GTL


Thanks Erwin, Excellent!
 
Is mogelijk, maar geeft wel een idee van de breedte met de platte kofferdeksels.

Van zodra ik de kofferdeksels ontvang zal ik een paar foto's plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Zo, de eerste kilometers gemaakt op de K 1600 GT sport.
Had geluk dat het afgelopen weekend mooi weer was.
Eerste kilometers zeer tevreden.
Mooi geluid, nu alles uitproberen met de instellingen.
 
Ze staan wel vermeld in hun webshop, maar zonder foto's en zonder aanvullende info. Aleen het prijsje staat er vermeld.


Linken naar een artikel in hun webshop schijnt niet te kunnen.

Bienvenue sur le site officiel NEDPLEX en France (<- wellicht ff copy + paste in URL balk)

Ga naar linker kolom
Onze catalogus / BMW / K 1300 / 1600 GT / GTL
scroll naar beneden : 427.50 € 450.00 € Couvercles K1600 GT/GTL

Inmiddels ook bij Hornig...

Suitcase Flat Lids for BMW Motorcycles City Lids | Motorcycle Accessory Hornig | Parts for your BMW Motorrad

Begrijp alleen niet waarom iemand kiest voor dat soort deksels. Nog afgezien van de prijs. Tis toch gewoon ff wennen met de breedte en vervolgens veel oefenen ;)
 
O-) De koffers van de RT en de GT zijn te breed om door de file te laveren en persoonlijk zijn ze voor mij zowiezo vééél te breed.... :r
 
Laatst bewerkt:
Zo, de eerste kilometers gemaakt op de K 1600 GT sport.
Had geluk dat het afgelopen weekend mooi weer was.
Eerste kilometers zeer tevreden.
Mooi geluid, nu alles uitproberen met de instellingen.

Tóp !

Ik kreeg vandaag het bericht dat de mijne ook klaar is.
Als ik het voor elkaar krijg, ga ik m morgen halen. :]

Alleen jammer van dat natte ... weer; kan ik m gelijk gaan poetsen.
 
De koffers van de RT en de GT zijn te breed om door de file te laveren
Dat vind ik wel meevallen. En volgens mij zijn de spiegels tenminste net zo breed. Als dat past, volgt de rest ook wel. Alleen niet te veel sturen. Veel filerijders proberen er een slalom van te maken waardoor ze instabiel worden.

Mij bevallen ze dus prima!
 
Zo, de nieuwe brommert staat te glimmen in de schuur en de eerste 38 km staan er op. :)

Het was niet écht het allerbeste weer om op een nieuwe motor, met gloednieuwe bandjes te gaan rijden, :X maar het bloed kroop waar het niet gaan kon.

En man o man, wat rijdt dat apparaat super.
Echt niet normaal. :9~

Ook het schakelen gaat, in vergelijking met het 2013 model, helemaal top; soepel en zonder bijgeluiden.
Gewoon zoals ik gewend was van mn trouwe RT'tje die ik met pijn in het hart heb achtergelaten bij de dealer. ;(

Thuisgekomen het oranje gevaarte meteen in bad gedaan, want het leek wel of ie voor de aardappeloogst was gebruikt. :(
Wát een baggerzooi.

Nu maar hopen op beter weer en dan maar eens goed inrijden.

Voorlopig ben ik happy *O*
 
Pas allemaal wel op want de abonnementskosten van het CJIB voor een K 1600 nemen zeker en vast dramatische vormen aan! Ben in afwachting van een wellicht niet geheel vrijwillige tijdelijke afdracht van het rijbewijs met bijbehorende financiele bonuspunten......

Peter 8-)
 
Heren gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.

Tja, binnen de maximaal toegestane snelheid is het super toeren.

Maar ja, je zit zo "wat" hoger en dan staan die jongens langs de kant mee te genieten.... kassa.

Met het weer buiten lijkt het wel voorjaar, maar ik denk dat op deze manier het (slechte)voorjaar wel heel erg lang gaat duren.

De versnellingsbak: is daar wat aan veranderd?
 
\Ik sprak gisteren de werkplaatschef van een BMW dealer. Hij was die ochtend met de 6 cilinder op pad geweest en was nog steeds onder de indruk van de "loopcultuur" van het blok.
@mrhp... je moet bij het woord loopcultuur niet de nadruk op de eerste lettergreep leggen |(

Klinkt alsof je de (jammerlijke) uitkomst al weet. Toch is het zuur als je eventjes door de versnellingen accelereert je meteen je roze pasje in mag leveren voor bepaalde tijd.

Succes.
 
De versnellingsbak: is daar wat aan veranderd?

Zoals ik hierboven al schreef heb ik het idee van: absoluut!

Het schakelen gaat bij mij, vooralsnog, zo soepel
als ware het een paling in een emmer snot.

Duidelijker kan ik het niet verwoorden.

:+
 
O-) De koffers van de RT en de GT zijn te breed om door de file te laveren en persoonlijk zijn ze voor mij zowiezo vééél te breed.... :r

Ik rij dagelijks tussen de file door!! helemaal geen probleem.
Spiegels zijn een centimeter breder dan de koffers dus als mijn spiegels er tussen door passen en dat gaat 999 van de 1000 keer, hoef ik niet meer op de koffers te letten.
 
ajajah, dat is niet heel fijn, zeker niet als je die helling ziet waar die naar toe gaat. ben bang dat het nog een hele klus zal zijn geweest om die K weer op de weg te krijgen.
het lijkt er inderdaad op dat er inderdaad sprake is van afleiding, je ziet zijn gezicht ook draaien en in ieder geval niet op de weg letten. een duur foutje ben ik bang.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan