BMW K100 Cafe

ragnabob

Rookie
26 feb 2012
4
0
Haarlem
Ben al een tijdje bezig om mijn K100 om te klussen naar een caferacer en het begint daadwerkelijk ergens op te lijken. Nu heb ik helaas niet de middelen en de tijd om er zo'n supergaaf projectje van te maken zoals andere forumgebruikers hier, maar wilde toch even wat delen en ook even wat info vragen.

Allereerst twee foto's van de motor dusver: (een met kap-over-radiateur-en-tshirt-over-koplamp, een zonder die beide dingen):
30llbty.jpg

hvxkl0.jpg


Nu ben ik alleen opzoek naar een nieuwe uitlaat. Deze moet lekker compact zijn, want ik wil eigenlijk het achterwiel redelijk zichtbaar houden. Nu heb ik gisteren marktplaats al wat afgestruind, maar zoveel keus, geen idee waar te beginnen. Wat voor merk/type moet ik zoeken? Denk dat de lengte ongeveer 30 cm moet zijn...
 
gewoon wat eronder bakken wat je leuk vind staan, ik heb voor mijn bmw gekozen voor een termignoni voor een nieuwe monster, mooi RVS en in de stijl van de oude bmw uitlaat, en volledig open *D

ik ga je project volgen!
 
gewoon wat eronder bakken wat je leuk vind staan, ik heb voor mijn bmw gekozen voor een termignoni voor een nieuwe monster, mooi RVS en in de stijl van de oude bmw uitlaat, en volledig open *D

ik ga je project volgen!
Ik dacht dat die van jou van titanium was Roel ? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan