*BMW K100 RS oldtimer*

Status
Niet open voor verdere reacties.

moto_rick

MF veteraan
5 sep 2003
33.874
6
Rotterdam
Te koop aangeboden:

Een BMW K100RS uit 1984, dus geen wegenbelasting. Met een oldtimerverzekering erop is goedkoper rijden zelfs niet mogelijk.
De motor heeft 111.000 km gereden en de banden zijn in goede staat. Tevens zitten er 2 zijkoffers op. Ideaal voor een woon- werkmotor.

full


De minpunten zijn wel, dat er nieuwe remblokjes op moeten, dat het contact soms dienst weigert en het rechterzijkapje ontbreekt. Voor de rest ben ik niks tegengekomen. Het zadel is ook recentelijk vernieuwd.

Gaat weg teab
 
Dat vind ik nog even te laag.

Vanaf het weekend zet ik deze motor ook op MP te koop, eerst even hier proberen ;)
 
Voor hoeveel dan wel?
Ik schat net onder de 1000 euro. Als je hem wil kopen moet je denk ik iets meer dan 600 euro meenemen.

Zo op de foto: zijkapje ontbreekt, schaafplekken op de kuip.
Contactslot heb ik ook op de K75 gehad. Dat is een draadbreuk, kwestie van nieuwe draadjes solderen, kost bijna niets.
 
Tja als mijn nieuwe baan door gaat heb ik iets nodig voor woon- werkverkeer, dus stiekem hoop dat deze voorlopig niet verkocht wordt
 
Als je hem wil kopen moet je denk ik iets meer dan 600 euro meenemen.

Contactslot heb ik ook op de K75 gehad. Dat is een draadbreuk, kwestie van nieuwe draadjes solderen, kost bijna niets.

:^

En ook :^ maar dan met een K1100RS. Draadjes breken van het contact af door het draaien met het stuur. Weer vastsolderen en klaar.
 
En ook met een K100 basis is mij dit overkomen. Niet te begrijpen dat ze bij BMW de tywraps zo kort bij het draaipunt van het contactslot monteren zodat de kabel breekt na verloop van tijd.

Groet Vlegel
 
Laatst bewerkt:
Ik schat net onder de 1000 euro. Als je hem wil kopen moet je denk ik iets meer dan 600 euro meenemen.

Zo op de foto: zijkapje ontbreekt, schaafplekken op de kuip.
Contactslot heb ik ook op de K75 gehad. Dat is een draadbreuk, kwestie van nieuwe draadjes solderen, kost bijna niets.

Jij hebt verkeerd geschat ;)
Mag wel voor € 700,- weg, dit omdat er toch nog wat kleine dingen aanzitten om te doen om de motor perfect te krijgen. Ik heb daar dus rekening mee gehouden met de prijs :)

kapje € 50,- op MP
contact solderen € 10,- max!
Remblokjes € 50,- en je bent klaar.

De motor heeft wel wat krasjes, maar voor zijn leeftijd is het zeker te verwaarlozen. De foto die je hier ziet, is toevallig de :r kant. Maar ik heb ook niks te verbergen ofzo.
Vanavond zal ik eens wat andere foto's neerzetten hier :Y

:W
 
Jij hebt verkeerd geschat ;)
Mag wel voor € 700,- weg, dit omdat er toch nog wat kleine dingen aanzitten om te doen om de motor perfect te krijgen. Ik heb daar dus rekening mee gehouden met de prijs :)

kapje € 50,- op MP
contact solderen € 10,- max!
Remblokjes € 50,- en je bent klaar.

De motor heeft wel wat krasjes, maar voor zijn leeftijd is het zeker te verwaarlozen. De foto die je hier ziet, is toevallig de :r kant. Maar ik heb ook niks te verbergen ofzo.
Vanavond zal ik eens wat andere foto's neerzetten hier :Y

:W
Lijkt me een nette prijs.
Motorisch zijn die dingen onverslijtbaar. Als nieuwe eigenaar lach je je rot. Voor 700 euro en 100 euro onderdeeltjes weer 2 ton verder kunnen rijden _O- _O-
Het is dat er geen plek meer voor heb, anders zou ik hem adopteren.
 
Ik bemoei me liever niet met dit soort topics, maar omdat mijn broer er eentje had, wil ik toch even wat kwijt. Ook aan zo'n motor kan een heleboel kapot. Ik zou me eerst maar eens heel goed verdiepen in de onderhoudsgeschiedenis, voor je zoiets in de schuur schuift.
goed luk en mooi weer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan