DjekdeBruin

Rookie
25 dec 2021
2
0
Hoi hoi,

Een maat en ik zijn momenteel bezig met het ombouwen van een bmw K100LT naar een caferacer. Nu moet binnenkort de bedrading worden gedaan en was ik maar op zoek gegaan naar een mooi dashboardje. Nu vind ik alleen alle aftermarket dashboards spuuglelijk (aliexpress had wel een paar mooie maarja aliexpress he dat ga je niet halen voor je motor) terwijl er op de meeste nieuwe motoren ontzettend mooie dashboards zitten.

Iemand die een aanrader heeft voor een mooi dashboard? Lijkt mij sterk dat er zoveel mooie motor stock dashboards zijn en aftermarket auto dashboards en geen mooie aftermarket motor dashboards.
 
Welkom!
Heb je al bedacht hoe je de functies die door de oorspronkelijke tellerpartij vervuld worden gaat vervangen?
De brooddoos van een K is niet alleen een tellerpartij, de printplaat doet meer dan dat.
Het je al een Tennet of M-unit?
Of ben je elektronicus en ga je zelf meten en solderen?

Voor dashboards moet je even bij Motogadget/bmwcaferacerparts.nl/Acecaferacerparts of 1 van de vele andere K100 caferacerbouwers kijken, daar vindt je alles wat je zoekt als je niet op Ali wil bestellen.
Ik hoop dat je portomonee goed gevuld is want als je niks zelf kunt en niet van Ali houdt moet je stevig betalen.
 
@Hellracer We gaan gebruik maken van een m unit. Voor de rest hadden we de dashboards van de genoemde sites al gezien die vonden we dus niet al te mooi.

Ik was meer opzoek naar de geavanceerde tft screens van de nieuwste bmw, yamaha, ducatie motoren maar dan aftermarket. Desnoods moeten we het misschien zelf programmeren als dat niet anders kan
 
Kijk eens naar de Daytona tellers, heb zelf een Velona geinstalleerd. Prima teller, niet te groot (80mm) en valt in mijn optiek lekker in de rest van het design.
 
Terug
Bovenaan Onderaan