Hallo JJ,
Hierbij de gegevens Schurgers Design:
Bennebroekerdijk 214B
2142 LD Cruquius
T: 023 – 5283367
F: 023 – 5475771
E:
info@schurgersdesign.com
De ruit is op mijn lengte ingemeten (1.85 mtr.) en is 15 cm hoger dan de standaard (hoge) ruit,
tevens is hij iets breder. De ruit kostte inclusief montage (= incl. rvs montage set) 265,- euro.
Dit is gezien de prijzen van andere ruiten (wunderlich etc. 200 euri) geen geld omdat hij voor jou op maat wordt gemaakt door Jos Schurgers zelf. Op de ruit staat geen logo. Jos heeft wel stickers met de naam Schurgers erop, alhoewel het geen opvallende sticker is heb deze niet laten plaatsen. Wat het rijgedrag betreft; ik heb er afgelopen zaterdag nog even 170 km mee gereden en het blijft top! Wanneer je met de standaard ruit met een grote topkoffer gaat rijden wordt dit al snel irritant omdat bij circa 130 km. de achterkant begint te schudden, ook dit is bij de hoge ruit verleden tijd! Mijn topkoffer is een Hepco & Becker (zat er al op bij de aanschaf) type TC 40 of 50 Journey (59 euri bij MDI online) zie ook
http://www.mdi-online.nl je hebt dan nog wel een rekje nodig om de koffer te kunnen bevestigen (afneembaar) deze kost 155 euri bij Motolife, zie ook
http://www.motolife.nl/contents/nl/d2824.html, dit rekje is speciaal voor de K1200GT tot 2005. Wellicht ook te koop bij MDI maar dit kon ik zo snel niet vinden. Als extra's heb ik dan nog de passende binnentas (heel makkelijk, in 1x je koffer leeg) ruggesteuntje en rekje op de koffer. Nu nog een paar stuurverlengers om de "zit" te verbeteren en hij is helemaal naar mijn zin. Overigens vind ik het een geweldig motorblok, de 1100LT was al soepel, maar valt in het niet bij de GT, en dan hebben we het nog niet eens over het accelereren gehad, gewelllllldig. (ook wel dorstig) dat tankje had wel wat groter mogen zijn.......
Wanneer je wilt kan ik er wel een paar foto's van maken komend weekend.........
Dat was het wel weer even, ik hoop dat je hier mee verder kunt....
Groet Appie