BMW K1200S/R/R sport en K1300 S/R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik twijfel of ik mijn zwarte Powercone ga verkopen en dan de orginele kachelpijp er weer moet onderzetten.

Ik rijd bijna nooit zonder dB-killer, voornamelijk omdat ik veelal in Duitsland rijd. Ik vind er in NL niet veel meer aan. Drempels, drukte, fietsers, pliesie en ander tuig.... de lol is er hier af.

Mocht je hem te koop zetten, pb me dan even, heb zeker wel interesse. Want anders wordt het een laser.
 
Laatst bewerkt:
Weer terug van een weekje spelen in Oostenrijk met de K, onder het mom van familie bezoek. Foto's komen nog wel. :)
 
854346160_ykqjx-L.jpg

Heel vervelend om hier te moeten rijden.

854347311_JbRgc-L.jpg

Rechberg gorge

854348281_62rkd-L.jpg


854349795_dszao-L.jpg

Poser shot!

854350020_ZkrAD-L.jpg

Nog eentje!

Foto's gemaakt in de achtertuin van mijn familie aldaar.

854351619_G2EKG-L.jpg

Gaberl pas, grauw, bruin en resten sneeuw.

854352917_B79Pr-L.jpg

Aan de andere kant, tijdens de afdaling.

854353116_nXyeK-L.jpg


Garberl pas is erg gaaf. De weg gaat van Köflach tot Zeltweg (B77) en heeft alles, van kloven tot bossen en open vlaktes, en van snelle doordraaiers, tot blinde knikken en hairpins. Deze weg staat in mijn persoonlijke Top-5 van mooiste wegen in de Alpen. En dat terwijl die maar slechts 1551m hoog is. Een andere hoogvlieger in mijn Top-5 is Packer pas (B70). Dit gaat van Twimberg tot Köflach (maakt voor een mooi rondje!), en is zeer spectaculair. Het hoeft echt niet altijd hoog te zijn om goed te wezen. En het leukste is dat deze twee wegen volkomen onbekend zijn, en compleet uitgestorven van verkeer. Een ware prive racebaan.

854354051_DKHQV-L.jpg

No comment...

854353822_ji2SR-L.jpg

Leuk kerkje aan het einde van de B70.

854354201_JZSm2-L.jpg

GS? I don't need no stinkin' GS!

854355159_Af5Hs-L.jpg


Dit is op de Salzstiegl. Het begint heel mooi door een dal wat steeds smaller wordt, met mooie bochten op mooi asfalt. Dan halverwege houdt het asfalt ineens op, en is het 5km GS terrein naar de top inclusief heftige hairpins. Een paar km na de top komt het asfalt weet terug en kan een normaal mens weer ademhalen. :)

854355804_LSKzE-L.jpg

Ruine Gösting. Geeft een mooi overzicht over Graz.

854356188_pB3d7-L.jpg


854356382_Ybx2c-L.jpg

Dat zeg ik, Graz.
 
Mooie foto's van een mooie reis, ik ga in juni een dag of 8 naar de Vogezen in Frankrijk, maar denk dat ik volgende keer jouw rondje ook ga overwegen :]
 
Is er hier iemand die zijn kofferset (passend op mijn K1200R) wil verkopen of voor een week wil verhuren?
 
Dat zal lastig worden, aangezien die persoon dan ook zijn contactsleutel aan je moet meegeven. :)
 
Laatst bewerkt:
Deze weken de volgende dingen gescoord om de langere ritten wat te veraangenamen:

- Verse 190-er
- Superbikestuur / "kroonplaat" combo.
- Gelzadel
- Klein tanktasje voor de schone onderbroeken etc.
- Tasje dat ik op de afdekkap van mijn monozit kan monteren voor T-shirts/tandenborstel, portemonnee enz.

Ik wilde in eerste instantie ook de Sportkofferset aanschaffen, maar heb besloten hier toch vanaf te zien. Dit met name omdat mijn monozit dan komt te vervallen (die zit gebout aan het subframe). Bovendien denk ik dat de Akra de bodem van de koffer volledig wegbrandt. De nummerplaathouder is ook al half weggesmolten door de steekvlammen die het ding teweegbrengt!

Eerdaags even monteren (muv de achterslof - da's al voor me gedaan) en we kunnen nog plezieriger :] Nu het goede weer nog :Y
 
Laatst bewerkt:
Aan de kenners:

Welke remblokken (voor) kan ik het beste gebruiken voor de K1200R?
Mijne is voorzien van wave schijven. Zo te zien zitten er originele blokken in; iemand
ervaring met sinterbrons oid?
Voor de goede orde : gaat me niet om het uitsparen van centjes... Wil gewoon de
beste blokken.
 
Aan de kenners:

Welke remblokken (voor) kan ik het beste gebruiken voor de K1200R?
Mijne is voorzien van wave schijven. Zo te zien zitten er originele blokken in; iemand
ervaring met sinterbrons oid?
Voor de goede orde : gaat me niet om het uitsparen van centjes... Wil gewoon de
beste blokken.

Ik kwam deze tegen op marktplaats, weet niet hoe de kwaliteit is :

http://link.marktplaats.nl/343004364
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan