BMW K1200S/R/R sport en K1300 S/R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tringg tringg

Hedenmorgen, net een kwartiertje in de auto...
McAfee had toegeslagen bij een nederlandse bank
Of ik even een mannetje of 20 kon ophoesten
Om 8 uur had ik er een stuk of 15
Om 11.00 bleek eea mee te vallen en konden ze weer aan het werk

Ik ken die meneer Koffie dus ook
 
Laatst bewerkt:
Bij ons viel het ook mee, om de eenvoudige reden dat de meeste al naar huis waren. Een uur eerder en het probleem had een aardige omvang gekregen.
 
Morgen op de Kaa naar Steiermark (Oostenrijk) voor een weekje. :W Tot het volgende topic? :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal afgelopen donderdag een K1200RS opgehaald en wat rijdt dat zeeeer prettig.. heeft iemand nog tips om de beemer te onderhouden(kleine dingen doe ik graag zelf)

hoe kan ik zien wat er allemaal op zit, is er een soort vin code(ABS xit er op) die je ergens kan uit lezen en zien wat er op deze fiets zit.

Groet

Hans
 
Hoi Hans,

dit topic is voor het model K1x00S/R en R sport vanaf 2004. Je bent van harte welkom, alleen zullen niet veel mensen jouw vragen kunnen beantwoorden c.q. zul je niet veel info over jouw K1200RS in dit topic vinden.
 
Hoi Hans,

dit topic is voor het model K1x00S/R en R sport vanaf 2004. Je bent van harte welkom, alleen zullen niet veel mensen jouw vragen kunnen beantwoorden c.q. zul je niet veel info over jouw K1200RS in dit topic vinden.


dat is jammer !! ook niet voor m'n 7 serie...(grapje) ik zoek wel verder tnx
 
Wat een rust hier zeg :z

Heeft er iemand toevallig een digitale versie van een service manual voor een k1200r uit 2006 voor mij ? Tegen een vergoeding uiteraard. Wil zelf wat klein onderhoud gaan doen, en heb dan graag een manual bij de hand. Hoor het graag.

Prettig weekend verder
 
Hier een nieuwe eigenaar van een K1200s. Vrijdag uit Duitsland gehaald dus binnenkort op kenteken. Het is een zilvere uit 2005 met 9200 km op de teller. Opties zijn ABS, handvat verwarming en ESA.

Nu nog een Remus powercone en dan is de motor helemaal af. Weet iemand nog een goede advertentie :)?

Service manual vind je op:

http://www.bikersoracle.com/kseries/forum/showthread.php?p=12434. De exe downloaden en draaien en je hebt de manual. Mijn viruschecker gaf geen problemen met dit bestand.
 
Hier een nieuwe eigenaar van een K1200s. Vrijdag uit Duitsland gehaald dus binnenkort op kenteken. Het is een zilvere uit 2005 met 9200 km op de teller. Opties zijn ABS, handvat verwarming en ESA.

Nu nog een Remus powercone en dan is de motor helemaal af. Weet iemand nog een goede advertentie :)?

Service manual vind je op:

http://www.bikersoracle.com/kseries/forum/showthread.php?p=12434. De exe downloaden en draaien en je hebt de manual. Mijn viruschecker gaf geen problemen met dit bestand.

Gefeliciteerd met je motor ! En bedankt voor de tip mbt service manual.

Ik was ook van plan een remus powercone te kopen totdat ik deze zag :

http://www.laser-exhausts.com/wp-content/uploads/2008/10/pics_stealth_xl_bmw_k1200s_04-_r-sb1.jpg

Eerdaags een afspraak maken Mile Pajic })
 
Welke Remus Powercone zoek je? De zwarte of de Titanium?

De mijne ziet er een stuk beter uit dan die op de foto :) .
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een digitale versie van een service/repair manual voor een BMW K1300S heeft iemand van dit Forum deze beschikbaar of weet iemand waar ik hem kan downoaden.
 
Ik ben op zoek naar een digitale versie van een service/repair manual voor een BMW K1300S heeft iemand van dit Forum deze beschikbaar of weet iemand waar ik hem kan downoaden.

Dezelfde link die ik eerder vandaag heb neergezet is ook voor k1300 dacht ik. Weet het niet zeker
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel of ik mijn zwarte Powercone ga verkopen en dan de orginele kachelpijp er weer moet onderzetten.

Ik rijd bijna nooit zonder dB-killer, voornamelijk omdat ik veelal in Duitsland rijd. Ik vind er in NL niet veel meer aan. Drempels, drukte, fietsers, pliesie en ander tuig.... de lol is er hier af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan