K75 afvoeren is niet zomaar te doen. Zo'n beetje alles in dat ding is elektronisch geregeld, maar dan niet de soort dat je er zomaar even nieuwe software in zet. Daarom is ook een ombouw naar Cafe racer nogal lastig. Er zit behoorlijk wat in wat je niet kwijt kunt.Beste,
Ik ben sinds kort bezig voor mijn motor rijbewijs en ik ben helemaal verliefd geworden op de K75 en welke opties deze heeft om omgebouwd te worden naar een mooie caferacer. mijn vraag is heeft iemand ervaring met een k75 afvoeren, vanwege mijn leeftijd en rijervaring is het vermogen van een k75 te hoog voor mij. echter heb ik uit bronnen gehoord dat motors met hoger vermogen ook afgevoerd kunnen worden om met het kleinere rijbewijs erop te kunnen rijden.
mijn vraag is dus weet iemand of dit ook mogelijk is dit met een k75 te doen
alvast bedank
@Klein1312Beste,
Ik ben sinds kort bezig voor mijn motor rijbewijs en ik ben helemaal verliefd geworden op de K75 en welke opties deze heeft om omgebouwd te worden naar een mooie caferacer. mijn vraag is heeft iemand ervaring met een k75 afvoeren, vanwege mijn leeftijd en rijervaring is het vermogen van een k75 te hoog voor mij. echter heb ik uit bronnen gehoord dat motors met hoger vermogen ook afgevoerd kunnen worden om met het kleinere rijbewijs erop te kunnen rijden.
mijn vraag is dus weet iemand of dit ook mogelijk is dit met een k75 te doen
alvast bedank
Maar wel.met het ombouwen!Maar ook daar gaan ze je niet kunnen helpen met het op lager vermogen zetten. Dat is volgens mij niet mogelijk. Althans niet geldig voor de RDW.
Is ook pas eerste bericht op MFZeker niet als je niet eens het merk juist kunt spellen (zie titel).
Laat dit lekker.Alle cafe's zijn gesloten, dus waar heb je een cafe racer voor nodig..??
1200 voor een K75RT in nette staat, 100 euro ombouwen als je het zelf doet, 500 euro RDW. Je zou kiet kunnen spelen, mits er een 21 jarige graag op een K75RT zou willen rijden.Tussen de 425-650 euro ben je wel kwijt voor een IKS-test bij de RDW. Dat is excl. onderdelen en arbeid.