A
Anoniempje599
Guest
Gewoon naar een BMW motorrad dealer of BMW specialist brengen voor zijn onderhoud.Een K75 is een oeroud ding voor deskundige zelfsleutelaars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Gewoon naar een BMW motorrad dealer of BMW specialist brengen voor zijn onderhoud.Een K75 is een oeroud ding voor deskundige zelfsleutelaars
En bij Quispel in deurne hebben ze gewoon alle onderdelen op voorraadGewoon naar een BMW motorrad dealer of BMW specialist brengen voor zijn onderhoud.
Ligt zat op de sloop zie mp, lastig is de benzinekraan bedienings-schijf (flinke dot 2 componenten lijm diet wonderen om scheuren te voorkomen) .@Lert : kun je aangeven hoe je de motor wilt gaan gebruiken? (uitsluitend plezierritjes? Woon-werk, aantal km's per jaar) en waarom je een voorkeur voor injectie hebt?
Bedenkt wel dat met zeldzamere exemplaren zoals die Suzuki highlander je moeilijker aan kappen, plaatmateriaal en andere onderdelen van de sloop komt. Nieuw is lang niet alles meer leverbaar bij een oudere motor. Vaak alleen de verbruiksmaterialen, maar als je bijvoorbeeld een 'nieuwe' oliekoeler oid nodig hebt ben je afhankelijk van de sloop.
Er zijn wel zat oude diversions 900, deauvilles, bmw k's en pan european's op de sloop te vinden voor onderdelen.
Nee hoor model is niet zo gewild dat wel. Daarom een stuk goedkoper te vinden dan bijv de lelijke plastic deauville.Die staat nu dus ook op m'n lijstje. Alleen volgens mij een stuk minder makkelijk aan te komen dan een K75 of Deauville.
Ik heb meerdere Honda,s gehad en nu al meer dan 14 jaar op een Guzzi. Een Deouville kan altijd nog als je dood bent.K75 zal op de langere termijn misschien een betere investering zijn?
Heb vaak het gevoel dat het ding echt goed bedacht is door mannen op leeftijd.
Koop de beste die je kan betalen en reserveer wat voor achterstallig onderhoud. Ze halen enorm hoge kilometerstanden maar niet zonder vervangen van cardans, shocks, remschijven en remcilinders, wat zomaar net zoveel kan kosten als de aanschaf. Sommige dingen zijn wat moeilijk maar voor alles is een bekende oplossing, de meeste eindigen vanwege een stuwmeer aan achterstallig onderhoud of een kabelboom/electronisch probleem, en worden in onderdelen geslacht.
Vind een Deauville er een beetje uitzien als een meisjesmotor.
Maar ik heb dan ook nog nooit op een Honda gereden die voor mij een beetje goed of fijn aanvoelde, altijd een beetje te zacht, glad of perfect naar mijn smaak.
Als het sportievere en spartaanse wat trekt zou ik gaan rijden op een Guzzi 750.
Kleine Guzzi's zijn een universum op zich, veel rijbeleving maar in mijn ervaring is nog nooit een Honda rijder overgestapt op een Guzzi of andersom. Diametraal tegenovergesteld karakter denk ik.
Ik zit er even naar te kijken. Wat is het verbruik? In het bordeaux rood is hij nog wel te pruimen ...En toch zou ik de R1150RT nog eens overwegen als ik jouw was... voor dat geld heb je een echt hele erge goede, en het zijn serieus fijne reisgezellen, die ook op korte stukjes er prettig is (en zeer wendbaar). Het hogere gewicht valt compleet weg, zo gauw de wielen beginnen te draaien. Zelf moest ik er eerst ook niks van hebben, totdat ik een proefrit ging maken, en ik verkocht was...
Nee das nog niks joh, rij bij regen of kou ook nog met grote stuurmoffen, puur voor de blits natuurlijk.Vooral de handkappen maken het af, had ik ook op mijn st1100 in de winter ideaal
Maar is de kuip eraf gevallen?Nee das nog niks joh, rij bij regen of kou ook nog met grote stuurmoffen, puur voor de blits natuurlijk.
Nee die had ik gekocht om even mee te rijden hoe zo'n rt kuip rijdt. Hij liep niet en ik had er voor nood al een paar dingen afgehaald voor mijn aubergine, van het een kwam het ander en toen heb ik m maar helemaal gesloopt.Maar is de kuip eraf gevallen?
En de ombouw naar een k1100 cardan is poepsimpel.Ik had ooit een zijspan met als trekker een K75 toch dik over de 2 ton gehaald, dus met die reserve onderdelen moet het haalbaar zijn :D
Dat was trouwens een met trommelrem achter, mocht je voor een K75 gaan ga dan vooral voor schijfrem achter, grotere kans dat wanneer je onderdelen nodig hebt deze er nog wel zijn.
Ik zit er even naar te kijken. Wat is het verbruik? In het bordeaux rood is hij nog wel te pruimen ...
Dank je voor de informatie en het aanbod, maar het is idd en beetje ver, en ik zoek iets wat zuiniger ook . ..Bij mij ligt het verbruik zo rond de 1:16, met de kanttekening dat ik een tamelijk proactieve rijstijl heb en vaak kortere stukken rijd met relatief veel stop and go. Op de langere ritten gaat hij naar de 1:20.
Als je toevallig bij mij in de buurt woont (maar meen me te herinneren dat dit niet het geval was), mag je wel een proefrit komen maken
met jouw budget, komen r1200rt's ook binnen bereik. Zeker de eerste types! Zijn een stukje zuiniger, en ook nog eens een stuk lichterDank je voor de informatie en het aanbod, maar het is idd en beetje ver, en ik zoek iets wat zuiniger ook . ..
Ik heb meerdere Honda motoren gehad. Ik ben toch 15 jaar geleden overgestapt op Guzzi. Had ik eerder moeten doenK75 zal op de langere termijn misschien een betere investering zijn?
Heb vaak het gevoel dat het ding echt goed bedacht is door mannen op leeftijd.
Koop de beste die je kan betalen en reserveer wat voor achterstallig onderhoud. Ze halen enorm hoge kilometerstanden maar niet zonder vervangen van cardans, shocks, remschijven en remcilinders, wat zomaar net zoveel kan kosten als de aanschaf. Sommige dingen zijn wat moeilijk maar voor alles is een bekende oplossing, de meeste eindigen vanwege een stuwmeer aan achterstallig onderhoud of een kabelboom/electronisch probleem, en worden in onderdelen geslacht.
Vind een Deauville er een beetje uitzien als een meisjesmotor.
Maar ik heb dan ook nog nooit op een Honda gereden die voor mij een beetje goed of fijn aanvoelde, altijd een beetje te zacht, glad of perfect naar mijn smaak.
Als het sportievere en spartaanse wat trekt zou ik gaan rijden op een Guzzi 750.
Kleine Guzzi's zijn een universum op zich, veel rijbeleving maar in mijn ervaring is nog nooit een Honda rijder overgestapt op een Guzzi of andersom. Diametraal tegenovergesteld karakter denk ik.
Nee hoor. Ik heb ook een gruwel aan BMW, s van de laatste 25 jaarZwaar en lelijk. Smaken verschillen, deze zijn mijn smaak niet.
Mijn smaak is zowiezo apart.