CFMOTO XL-X 700 - Heritage

Ah ok, nooit nieuwe motor gekocht dus wist ik niet.

Vraag me af hoe de dealer kijkt als je bij 10.000 km daar staat voor de achterbrug inspectie, de banden inspectie, de zekering inspectie en al dat andere formele geneuzel.
1200,- loonkosten?
 
Praktisch gezien dus 1 keer per jaar, dat is toch te doen?
Ligt eraan. Ik doe 5000 km in 4 maandjes de tijd. Voor mij korte intervallen zijn onhandig, want dan moet ik vaak naar de dealer toe of te vroeg of te laat i.v.m. toertochten. Te laat betekent ook vaak einde garantie. Eens per 10000-12000 km naar de dealer is wat je tegenwoordig verwacht van een straatmotor.
 
  • Eens
Waarderingen: Tcat
Ligt eraan. Ik doe 5000 km in 4 maandjes de tijd. Voor mij korte intervallen zijn onhandig, want dan moet ik vaak naar de dealer toe of te vroeg of te laat i.v.m. toertochten. Te laat betekent ook vaak einde garantie. Eens per 10000-12000 km naar de dealer is wat je tegenwoordig verwacht van een straatmotor.
Kom op als je een CF Moto koopt ga je daar toch niet 20 duizend per jaar mee rijden?
 
De oliebeurt inderdaad. En dat i.v.m. garantie moet je de dealer laten doen. Vooral op merken zonder reputatie qua betrouwbaarheid laten we het zo zeggen.
Volgens mij hebben ze een hele goede reputatie. Het is niet zo omdat we het hier nog niet goed kennen het niet goed is he. Ze bestaan al heel lang en doen o.a. dingen voor KTM.
 
Volgens mij hebben ze een hele goede reputatie. Het is niet zo omdat we het hier nog niet goed kennen het niet goed is he. Ze bestaan al heel lang en doen o.a. dingen voor KTM.
Van wie heb je die wijsheid. Over die reputatie? Ik hoor nooit iets goeds over Chinees motorfiets merken. Zelfs de prijs is niet meer concurrerend.
 
Beste collega motorrijders,

Ik rijd sinds eind feb. 2023 op een CF MOTO CLX700 Heritage en ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

Het originele accutje is vervangen en voor de rest loopt het als een zonnetje, staat netjes aan de druppellader en het is een mooi en fel beestje boven de 6500 Toeren, het rijdt super gemakkelijk en is voorzien van alle moderne technische snufjes.

Ik had een keer een uitgebreide review geschreven voor wie dat dan ook wilde lezen om de bekendheid en de naam van CF MOTO wat meer body te geven. Nee; ik heb geen aandelen in CF MOTO maar ik hoopte met deze review te bewerkstelligen dat meer mensen de stap durven nemen en CF MOTO een begrip wordt binnen het tweewieler segment in europa waardoor de kwaliteit van service naar een hoger plan getrokken kan worden in vergelijking met de gevestigde merken.

Gr, Ger
 

Bijlagen

  • CFMOTO CLX-700 Heritage Gebruikerservaring Column.pdf
    602,5 KB · Weergaven: 31
Beste collega motorrijders,

Ik rijd sinds eind feb. 2023 op een CF MOTO CLX700 Heritage en ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

Het originele accutje is vervangen en voor de rest loopt het als een zonnetje, staat netjes aan de druppellader en het is een mooi en fel beestje boven de 6500 Toeren, het rijdt super gemakkelijk en is voorzien van alle moderne technische snufjes.

Ik had een keer een uitgebreide review geschreven voor wie dat dan ook wilde lezen om de bekendheid en de naam van CF MOTO wat meer body te geven. Nee; ik heb geen aandelen in CF MOTO maar ik hoopte met deze review te bewerkstelligen dat meer mensen de stap durven nemen en CF MOTO een begrip wordt binnen het tweewieler segment in europa waardoor de kwaliteit van service naar een hoger plan getrokken kan worden in vergelijking met de gevestigde merken.

Gr, Ger
Thanks! Leuk!
 
Waar hebben jullie die CF Moto gekocht?
Ik wil wat info over een dealer?
(Goedhart motoren, voor die gene doe niet de review lezen)
Ziet er erg leuk uit, en voor weinig.

Echter ivm onbekendheid (aan mijn zijnde)
Toch maar voor het groene team gegaan.
Ook met name door de intervallen.
Voor mij ook veel te kort.

Kom op als je een CF Moto koopt ga je daar toch niet 20 duizend per jaar mee rijden?
😳
Waarom niet?
Het is een voertuig..
Als je maar 2k per jaar wil rijden, kan je dat beter op een trapfiets ZONDER ondersteuning doen..

Beste collega motorrijders,

Ik rijd sinds eind feb. 2023 op een CF MOTO CLX700 Heritage en ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

Het originele accutje is vervangen en voor de rest loopt het als een zonnetje, staat netjes aan de druppellader en het is een mooi en fel beestje boven de 6500 Toeren, het rijdt super gemakkelijk en is voorzien van alle moderne technische snufjes.

Ik had een keer een uitgebreide review geschreven voor wie dat dan ook wilde lezen om de bekendheid en de naam van CF MOTO wat meer body te geven. Nee; ik heb geen aandelen in CF MOTO maar ik hoopte met deze review te bewerkstelligen dat meer mensen de stap durven nemen en CF MOTO een begrip wordt binnen het tweewieler segment in europa waardoor de kwaliteit van service naar een hoger plan getrokken kan worden in vergelijking met de gevestigde merken.

Gr, Ger
Wilde al vragen waar staat dat dan, wel benieuwd naar.
Maar ben weer eens te snel met citatenknoppie.

En wat is de reden van vervanging accu na zo'n korte tijd?!

-edit-
Leuk stukkie👍
 
Laatst bewerkt:
Tsja. Wat maakt het uit. Nieuwe erin onder garantie en het draait weer.

Mensen trouwen op vrijdag en scheiden de donderdag daarop. Alles kan kapot helaas.
 
Tsja. Wat maakt het uit. Nieuwe erin onder garantie en het draait weer.

Mensen trouwen op vrijdag en scheiden de donderdag daarop. Alles kan kapot helaas.
Je blijft er mee staan behoorlijk vervelend bij een bijna nieuwe motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan