Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je kunt inderdaad het relais van je alarmlichten doorverbinden,
en dan via je knopje de alarmlichten inschakelen,ze knipperen dan niet meer.
maar ja,deze optie is toch niet de beste,lijkt me.
bij gevaar of motorpech kun je niet meer waarschuwen.
toch eens ff verder spitten,want ik krijg ze aan het branden.
je kunt inderdaad het relais van je alarmlichten doorverbinden,
en dan via je knopje de alarmlichten inschakelen,ze knipperen dan niet meer.
maar ja,deze optie is toch niet de beste,lijkt me.
bij gevaar of motorpech kun je niet meer waarschuwen.
toch eens ff verder spitten,want ik krijg ze aan het branden.
eeeuhhh, bij mij doet alles het hoor....
*running lights
*knippers L & R
*alarmverlichting
BIj mij ook hoor. De normale functies blijven dus gewoon bestaan.
Heb Red Alert alarm. Hier zit ook de running lights functie op. De lichten branden dan gedimd. Kan ook uitgeschakeld worden. Voordeel van Safety Lights is dat de lichten in verschillende standen kunt zetten. Zelf koos ik op mijn vorige motor voor stand 2. Als ze te fel branden kan het storend werken en is het verschil met remlicht minder goed te zien. Dus gewoon lekker rustig gedimd. Is vooral 's nachts belangrijk.
Ik heb onlangs een GIVI ruit gekocht. Kost ongeveer 95 euro (dus relatief goedkoop), is kwalitatief gelijkwaardig aan de originele ruit en bevalt uitstekend. De ruit is 7 cm hoger en heeft een flip-up bovenzijde. Even spelen met de ruithoogte en het wordt stil Zelf ben ik ongeveer 1,83m, dus lijkt me ook voor jou prima oplossing.
Tom.
http/www.laminarlip.comKon geen foto van de GIVI ruit vinden; heb R1150RT met standaard ruit en met mijn 1.94m veel last van turbulentie lawaai met standaard ruit in hoogste stand. Prefereer ruit in midden- tot lage stand waardoor turbulentie lawaai (dof klapperen) plaats maak voor een egale windruis om de helm.
Beide echter hinderlijk, dus nog steeds op zoek naar een oplossing en bevindingen van anderen.
Heb wel eens iets gelezen over een transaparant spoilertje/vleugelprofiel, gemonteerd aan de bovenzijde van de standaard ruit.
Iemand hier ervaringen mee?
Hoop wat te horen, met fotos/links voor verder onderzoek.
allemaal bedankt voor de antwoorden!
maar ik was toch al bijna om... vandaag dus mijn z750 ingeruild voor deze...
(Afbeelding)