Bmw r1100 gs advies

Nielski55

MF'er
12 sep 2022
32
5
Beste leden,

Ik ben aan het kijken om een bmw r1100 gs te kopen. Nu heb ik een mooie gevonden maar de eigenaar zegt dat hij stationair afgesteld moet worden. Dat hij "onregelmatig loopt" en "de linker kant voel je iets eerder pakken wanneer je een beetje gas geeft". Nu heb ik het idee dat dit een simpele synchronisatie is. Wat denken jullie, evt ervare r1100 eigenaren, hier van?

Ik hoor het graag
 
Ik heb geen verstand van de R1100GS, laten we dat even voorop stellen. Maar ik vraag me wel altijd af bij dat soort dingetjes waarom de huidige eigenaar dat dan niet even oplost, verkoopt vaak een stuk makkelijker.... Tenzij hij er gewoon voor een bodemprijs vanaf wil, dat kan natuurlijk ook. Zo verkoop ik zelf ook wel eens een fiets.
 
Ik heb geen verstand van de R1100GS, laten we dat even voorop stellen. Maar ik vraag me wel altijd af bij dat soort dingetjes waarom de huidige eigenaar dat dan niet even oplost, verkoopt vaak een stuk makkelijker.... Tenzij hij er gewoon voor een bodemprijs vanaf wil, dat kan natuurlijk ook. Zo verkoop ik zelf ook wel eens een fiets.
Ja precies! daarom vind ik het ook verdacht haha. Maar wie weet weet de persoon er echt niks van af en/ of wilt er gewoon van af
 
Beste leden,

Ik ben aan het kijken om een bmw r1100 gs te kopen. Nu heb ik een mooie gevonden maar de eigenaar zegt dat hij stationair afgesteld moet worden. Dat hij "onregelmatig loopt" en "de linker kant voel je iets eerder pakken wanneer je een beetje gas geeft". Nu heb ik het idee dat dit een simpele synchronisatie is. Wat denken jullie, evt ervare r1100 eigenaren, hier van?

Ik hoor het graag
Dit zou dmv synchroniseren wel opgelost kunnen worden. Heb je een vacuümmeter?
 
R1100 en zeker de GS zijn enorm gevoelig voor afstellen. Zoek maar eens op KFR Zero=zero en synchroniseren. De GS heeft vaak ook nog het debile principe van een enkele gaskabel dat via het linker gashuis doorloopt naar de rechter.