BMW R1100RS/R1150RS / R1200ST/R1200RS/R1250RS

Heb je nog meer kinders die nog niet in Den Echt verbonden zijn maar wel voorzien van partner in langdurige relatie? Zo ja-> je weet maar nooit wat ze plannen....

Tja, er is er nog wel eentje in blijde verwachting, maar het resultaat daarvan verwachten we nèt 3 weken later. Je weet alleen nooit hoe dat nou precies zit met die koe en die haas. :/
 
Sorry Dirk, jammer!
Als we de balans opmaken, we hebben op dit moment de volgende beschikbaarheid;

Zondag 22 maart; Motormaniac58; Popopeter; far; Jeroen1969;@whgmkeller
Zaterdag 28 maart; Popopeter; far; jvsoelen; bolrob; hv121456; whgmkeller; BMW-Wouter; Abhteh
Zaterdag 4 april; far; hv121456; @whgmkeller

Dus bij 9 personen zaterdag de 28e in de agenda. Mooi groepje.
Hopen dat Jeroen1969 ook nog kan aanhaken.
Uiteraard kijken we nog wel hoe het weer wordt, maar we zijn niet van suiker, toch?

Route, definitieve tijden en locaties volgen. (Delen van) de route wil ik nog voorrijden...

En jawel, het heeft de indelingscomputer Carmen behaagt mij om 23:00 op vrijdag avond thuis te laten komen en op zaterdag 28 maart vrij te gunnen. Dus ik haak aan. Ik overleg nog ff met Karin of die het ziet zitten heur F700GS op weg te helpen het nieuwe seizoen in die dag. We zitten wel met 2 honden die ergens een keer een plas motten doen, dus kan bestaan dat Karin dat op zich neemt.
 
Is er een bepaalde reden dat je ter hoogte van Abcoude terugrijdt langs de A2 en daarna weer richting Abcoude gaat?
Ter hoogte van het restaurant Polderkamer/Waver kun je dat kippebruggetje toch over en dan naar Abcoude rijden? Scheelt een heel stuk...

Niemand die nog naar de route heeft gekeken?

Misschien haak ik wel aan, als dat mag met een 6 cilinder!?
 
Niemand die nog naar de route heeft gekeken?

Misschien haak ik wel aan, als dat mag met een 6 cilinder!?
Aanhaken mag uiteraard, altijd gezellig, en ik (wij) kijk(en) niet op een cilindertje meer of minder. Mijn zoon haakt waarschijnlijk ook aan met z'n 650 cc 1-pitter. Gezellig dat @Jeroen1969 (en misschien Karin) ook meegaan *O*.
De route is gemaakt op basis van diverse deelroutes en ik heb niet gereageerd op je vraag, omdat ik alleen een onaardig antwoord kon bedenken :o.
Afgelopen dagen heb ik een virusje opgelopen.... (géén Corona mag ik hopen) en ik heb weinig tijd gehad om de route na te lopen of voor te rijden (was er ook het weer niet naar). Beide staat dus nog op het programma komende weken. Wordt vervolgd....
 
Aanhaken mag uiteraard, altijd gezellig, en ik (wij) kijk(en) niet op een cilindertje meer of minder. Mijn zoon haakt waarschijnlijk ook aan met z'n 650 cc 1-pitter. Gezellig dat @Jeroen1969 (en misschien Karin) ook meegaan *O*.
De route is gemaakt op basis van diverse deelroutes en ik heb niet gereageerd op je vraag, omdat ik alleen een onaardig antwoord kon bedenken :o.
Afgelopen dagen heb ik een virusje opgelopen.... (géén Corona mag ik hopen) en ik heb weinig tijd gehad om de route na te lopen of voor te rijden (was er ook het weer niet naar). Beide staat dus nog op het programma komende weken. Wordt vervolgd....

Zou het leuk vinden om mee te rijden, gewoon eens zien hoe "andere" groepen dit doen (bv. CBR/BMW Boxer/K1600)...
En beterschap!
Maar enkel een onaardig antwoord :? :?
Ken de omgeving redelijk wel, vandaar dat ik mij ermee bemoeide :Y
 
Maar enkel een onaardig antwoord :? :?
Ken de omgeving redelijk wel, vandaar dat ik mij ermee bemoeide :Y
Nou, omdat de route niet gemaakt is om de kortste route te rijden, maar de leukste.... dus je doorsteekje snap ik, als ik ergens heen moest via de kortste weg.
Ook precies dat stukje ken ik niet en wil ik nog voorrijden, misschien is er wel niks aan en sneuvelt het lusje alsnog...
 
Nou, omdat de route niet gemaakt is om de kortste route te rijden, maar de leukste.... dus je doorsteekje snap ik, als ik ergens heen moest via de kortste weg.
Ook precies dat stukje ken ik niet en wil ik nog voorrijden, misschien is er wel niks aan en sneuvelt het lusje alsnog...

Amsteldijk is leuker rijden als zeg maar weer "terugrijden", en je kunt direct in Abcoude (Appie Kou) lekker wat drinken/eten/borrelen bij De Eendracht of een lekker ijsje halen (kan ook in Weesp)...
 
Hier is jouw 1800 boxer ' toermotor' Jeroen...Motorrad 6/20
1583861451184-1502795768.jpg
 
😂😂ja, daar lijkt het op. In de beschrijving noemen ze dat een radar, ze vermoeden automatisch afstand houden van de voorligger en/of automatisch remmen voor obstakels.
 
298109E0-E9AA-42A2-9CA7-85D53E8A0BC1.jpeg

Peter, op die vette cruiser die jij liet zien staan die Cup Dubbel H “tieten” toch echt veel beter dan op dit concept ding dat op de motorbeurs stond.

Adaptive Cruise Control denk ik dat die Cruiser heeft. Mega relaxed. Ik vindt hem vetter dan de K1600GT Bagster. Behalve dan de topkoffer. Die hoort op een F750GS. Op dit ding moet net zo’n mini-koelkast-met-gasveren-binnenbekleding-lampje-en-central-lock als op mijn RT. Uiteraard dan in de kleur gespoten.
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 1472978
Peter, op die vette cruiser die jij liet zien staan die Cup Dubbel H “tieten” toch echt veel beter dan op dit concept ding dat op de motorbeurs stond.

Adaptive Cruise Control denk ik dat die Cruiser heeft. Mega relaxed. Ik vindt hem vetter dan de K1600GT Bagster. Behalve dan de topkoffer. Die hoort op een F750GS. Op dit ding moet net zo’n mini-koelkast-met-gasveren-binnenbekleding-lampje-en-central-lock als op mijn RT. Uiteraard dan in de kleur gespoten.

Dit is echt een lelijk ding !!!
 
Die topkoffer bevat test apparatuur en is ws niet representatief. ...als het een ' bagger' wordt, dan zal er geen topkoffer op zitten
 
Die topkoffer bevat test apparatuur en is ws niet representatief. ...als het een ' bagger' wordt, dan zal er geen topkoffer op zitten

Maar als de klant wil en genoeg betaald, kan er van alles geregeld worden:

19388B82-D9BA-4BF4-A682-5F0A8A8A2BA4.png


60F6B26A-1C55-48B4-9B24-D92207218B77.jpeg

Best fraai gedaan met die remlicht toestand en dat nek(?)steuntje.

Maar goed. Een motor met een achteruitversnelling. Dat is zelfs voor mij, RS-voor-RT-verrader, een brug te ver....
 
Wacht maar totdat je een GT/GTL of Bagger rijdt.... dan piep je wel anders over die achteruitrijversnelling O-) :Y :/_O-

Omdat ik daar de grens trek, zal ik het dus niet gaan ervaren. Vast dat die achteruitrijversnelling een meerwaarde is op die giga zware fietsen, ik vindt ze dan dus te zwaar... Voor nu dan.
 
Aan het RS/ST voorjaars toertje op Zaterdag 28 maart doen mee; Popopeter; far; jvsoelen; bolrob; hv121456; whgmkeller; BMW-Wouter; Abhteh, Janc'borg; Jeroen1969; viaantje.
12 deelnemers vooralsnog. Karin, Marian, Rina, Jannie en Noortje rijden wellicht ook mee (zelf of achterop). Mooi cluppie 10 - 16 personen....
Als we beloven dat we elkaar niet zoenen en geen handen schudden kunnen we 'corona'proof de route rijden denk ik, tenzij de adviezen nog nader worden aangescherpt.
Vandaag van het mooie weer <AHUM> gebruik gemaakt om de route voor te rijden. Het begin is aangepast. Oud-Loosdrecht is nog steeds niet 'open', dus die is er uit. Begin april kunnen we weer door Oud-Loosdrecht, zeggen de borden nu....
We starten bij de McDonalds Huis ter Heide en verzamelen daar rond 10:00 voor een kop koffie.
De route gaat langs (vrijwel alle) kleine rivieren in het groene hart zuidwest van Amsterdam/ noordwest van Utrecht.
Vecht, Angstel, Waver, Gein, Amstel, Meije, Kromme Mijdrecht, Oude Rijn, Hollandse IJssel en eindigt bij de Lek.
Degenen die niet eerder een route met mij reden: het is vooral toeristisch, via veel kleine weggetjes, ook dorpjes rij ik graag doorheen. Echt snel zal het nergens gaan. De route is nu ongeveer 155 km en is goed te doen tussen 11 en 16 met een ruime lunchpauze. Benenstrekjes heb ik niet ingepland maar dat kan ergens 's morgens en ergens 's middags prima worden ingepast.
Rond 10:45 wil ik zo'n beetje de paarden de sporen geven. Lunchplek hangt er vanaf hoe vlot we zijn en wanneer we trek krijgen. Abcoude is prima (Viaantje suggereerde dat al..) en bereiken we omstreeks 12:20. Iets verderop in Uithoorn kunnen we leuk aan de Amstel een broodje eten, daar zijn we omstreeks 13:00.
We eindigen in het prachtige Vreeswijk en drinken daar bij de sluis nog iets. Uiteraard kunnen degenen die ver terug moeten besluiten daar ook iets te eten.
De track, route en de POI's in de bijlage.

Uiteraard maken we de dagen voor de 28e nog even de balans op m.b.t. Corona, het weer of andere omstandigheden.
Ik heb er zin in!
 

Bijlagen

  • Toertje_RS-MF-28-03.gpx
    502,7 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Aan het RS/ST voorjaars toertje op Zaterdag 28 maart doen mee; Popopeter; far; jvsoelen; bolrob; hv121456; whgmkeller; BMW-Wouter; Abhteh, Janc'borg; Jeroen1969; viaantje.
12 deelnemers vooralsnog. Karin, Marian, Rina, Jannie en Noortje rijden wellicht ook mee (zelf of achterop). Mooi cluppie 10 - 16 personen....
Als we beloven dat we elkaar niet zoenen en geen handen schudden kunnen we 'corona'proof de route rijden denk ik, tenzij de adviezen nog nader worden aangescherpt.
Vandaag van het mooie weer <AHUM> gebruik gemaakt om de route voor te rijden. Het begin is aangepast. Oud-Loosdrecht is nog steeds niet 'open', dus die is er uit. Begin april kunnen we weer door Oud-Loosdrecht, zeggen de borden nu....
We starten bij de McDonalds Huis ter Heide en verzamelen daar rond 10:00 voor een kop koffie.
De route gaat langs (vrijwel alle) kleine rivieren in het groene hart zuidwest van Amsterdam/ noordwest van Utrecht.
Vecht, Angstel, Waver, Gein, Amstel, Meije, Kromme Mijdrecht, Oude Rijn, Hollandse IJssel en eindigt bij de Lek.
Degenen die niet eerder een route met mij reden: het is vooral toeristisch, via veel kleine weggetjes, ook dorpjes rij ik graag doorheen. Echt snel zal het nergens gaan. De route is nu ongeveer 155 km en is goed te doen tussen 11 en 16 met een ruime lunchpauze. Benenstrekjes heb ik niet ingepland maar dat kan ergens 's morgens en ergens 's middags prima worden ingepast.
Rond 10:45 wil ik zo'n beetje de paarden de sporen geven. Lunchplek hangt er vanaf hoe vlot we zijn en wanneer we trek krijgen. Abcoude is prima (Viaantje suggereerde dat al..) en bereiken we omstreeks 12:20. Iets verderop in Uithoorn kunnen we leuk aan de Amstel een broodje eten, daar zijn we omstreeks 13:00.
We eindigen in het prachtige Vreeswijk en drinken daar bij de sluis nog iets. Uiteraard kunnen degenen die ver terug moeten besluiten daar ook iets te eten.
De track, route en de POI's in de bijlage.

Uiteraard maken we de dagen voor de 28e nog even de balans op m.b.t. Corona, het weer of andere omstandigheden.
Ik heb er zin in!
Mooi man!
Goed voorbereid met route en spoor.
Zul je niet vanaf 09:00 verzamelen en 10:00 gaan rijden?
Halvewege start en lunch en tussen lunch en eind een pitsstop en de dag is weer rond.
 
Mooi man!
Goed voorbereid met route en spoor.
Dank. Nu hopen dat het weer niet zo mooi is dat de weggetjes afgeladen zijn met fietsers en wandelaars.....
Zul je niet vanaf 09:00 verzamelen en 10:00 gaan rijden?
Nee, we wonen niet allemaal in de regio. Far komt van 'far', Abhteh woont ook niet naast de deur en ook Popopeter moet een eindje....en van Willem, Bolrob en Viaantje weet ik niet of ze van ver moeten komen. (alhoewel ik van 'viaantje' wel een idee heb...). Daarnaast zijn we dan wel erg vroeg aan de lunch...
Halvewege start en lunch en tussen lunch en eind een pitsstop en de dag is weer rond.
Hoeft van mij niet persé maar vaak vinden anderen dat wel prettig, er is in ieder geval voldoende ruimte en tijd voor een stoppie tussendoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan