BMW R1100RS/R1150RS / R1200ST/R1200RS/R1250RS

Gister was het eindelijk zover , na eerst een proefritje gemaakt te hebben toch voor deze 719 gekozen me happy *O**O*:]:]
IMG_20200824_155329469_HDR.jpg
BMW R1200RS ingeruild voor BMW R1250RS 29aug20.jpg
 
Heren, heb mijn 2017 1200RS ingeruild. Heb voor de gedesinteresseerde een Corbin verwarmd zadel, een stuur van Wunderlich, stuurverhogers van Wunderlich, een hugger van Carbon en een V-stream ruit. Mocht je interesse hebben in het een of ander even een PB. Zal regelmatig ff checken.
 
Thnx , kleur is echt grappig gisteravond in garage zei de vrouw is ie aubergine , buiten is ie brons/licht bruin , in het donker donkerbruin tot bijna zwart :)
heb ook dat nw. sport scherm met hellingshoek view *D
 
Thnx , kleur is echt grappig gisteravond in garage zei de vrouw is ie aubergine , buiten is ie brons/licht bruin , in het donker donkerbruin tot bijna zwart :)
heb ook dat nw. sport scherm met hellingshoek view *D
Is het zadel niet te laag voor je? Je lijkt geen kleine kerel te zijn.
 
Is het zadel niet te laag voor je? Je lijkt geen kleine kerel te zijn.

Iets kleiner van postuur staat altijd beter op een motor vind ik , maar ja ben nou eenmaal 1.93
op 2e plaatje zie je m'n eigen sport zadel erop , maar dat andere zadel zat ook prima :Y
 
Mooie motor en mooie kleur, zeer zeldzaam. En het is een koppelmonster :) .

Kon jij een proefrit maken op een fonkelnieuwe motor? Want wat als je 'm nou niet gekocht zou hebben?
 
Mooie motor en mooie kleur, zeer zeldzaam. En het is een koppelmonster :) .

Kon jij een proefrit maken op een fonkelnieuwe motor? Want wat als je 'm nou niet gekocht zou hebben?

Ik ook. Als ik m niet gekocht had, was ie ingezet als demo. Kenteken etc was al aangevraagd, daarom kon ik de mijne op vrijdagmiddag ophalen na op vrijdagochtend te besluiten om hem te kopen.
 
Mooie motor en mooie kleur, zeer zeldzaam. En het is een koppelmonster :) .

Kon jij een proefrit maken op een fonkelnieuwe motor? Want wat als je 'm nou niet gekocht zou hebben?

koppelmonster is het zeker vanmiddag even goed getest zeg maar wow :t

hah ja kwam 2 wkn geleden precies op goeie moment bij de dealer met de vraag of ze nog een 1250RS hadden staan , hij was net op kenteken gezet met de bedoeling dat 1 vd verkopers em zou inrijden
dat ik er daarna mee ging proefrijden stond ie op 750km
ik vond het niet erg want had geen haast en er ging een flink stuk vd kop af , dus eigenlijk voor mij gewoon hageltje nw. *D
 
Heren, heb mijn 2017 1200RS ingeruild. Heb voor de gedesinteresseerde een Corbin verwarmd zadel, een stuur van Wunderlich, stuurverhogers van Wunderlich, een hugger van Carbon en een V-stream ruit. Mocht je interesse hebben in het een of ander even een PB. Zal regelmatig ff checken.

Heb wel interesse in die stuurverhogers als ze er nog zijn , hoe plaats je tegenwoordig een PB zie geen knop meer :/
 
koppelmonster is het zeker vanmiddag even goed getest zeg maar wow :t

hah ja kwam 2 wkn geleden precies op goeie moment bij de dealer met de vraag of ze nog een 1250RS hadden staan , hij was net op kenteken gezet met de bedoeling dat 1 vd verkopers em zou inrijden
dat ik er daarna mee ging proefrijden stond ie op 750km
ik vond het niet erg want had geen haast en er ging een flink stuk vd kop af , dus eigenlijk voor mij gewoon hageltje nw. *D

Eigenlijk ideale situatie als je het aan mij vraagt; je kunt een paar honderd kilometer rijden op de fiets die je daadwerkelijk gaat kopen, en mocht er iets aan de hand zijn koop je 'm niet, en mocht ie goed bevallen en geen onregelmatigheden hebben kopen! Uit eigen ervaring weet ik dat er onderling veel verschil kan zitten tussen BMW motoren, moet een beetje geluk hebben als je niet kunt proefrijden.
En je vangt nog wat korting ook nog. Nadeeltje is wel dat je geen 1e eigenaar bent en geen 3-jaar nieuwwaarde kunt kiezen bij de verzekering.

Veel rijplezier d'r mee!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexr
Eigenlijk ideale situatie als je het aan mij vraagt; je kunt een paar honderd kilometer rijden op de fiets die je daadwerkelijk gaat kopen, en mocht er iets aan de hand zijn koop je 'm niet, en mocht ie goed bevallen en geen onregelmatigheden hebben kopen! Uit eigen ervaring weet ik dat er onderling veel verschil kan zitten tussen BMW motoren, moet een beetje geluk hebben als je niet kunt proefrijden.
En je vangt nog wat korting ook nog. Nadeeltje is wel dat je geen 1e eigenaar bent en geen 3-jaar nieuwwaarde kunt kiezen bij de verzekering.

Veel rijplezier d'r mee!

Dat laatste kan vaak wel hoor, maar dan op aanschafwaarde. En gezien in dit geval ook de nieuwwaarde is, lijkt me dat geen enkel punt. Ik heb er zelf overigens niet voor gekozen - de extra lasten die het meebracht voor de verzekering vond ik het niet waard. Mocht er iets gebeuren met mijn motor kan ik die afschrijving zelf wel lijden, die had ik anders toch ook gehad.

En wellicht is @Lexr wel eerste eigenaar op papier: zie de groene platen op de proefrit foto ;)
 
Heren, heb mijn 2017 1200RS ingeruild. Heb voor de geïnteresseerde een Corbin verwarmd zadel, een stuur van Wunderlich, stuurverhogers van Wunderlich, een hugger van Carbon en een V-stream ruit, origineel ruitje met flip en een MIVV vervangingsdemper. Mocht je interesse hebben in het een of ander even een PB. Zal regelmatig ff checken.

Corbin 1.jpgUitlaat.jpgHugger.jpgRuit.jpgV stream.jpggps steun.jpg
 
Eigenlijk merk ik geen verschil met rijden, alleen een beetje qua beleving. De Akra klinkt wat dieper/donkerder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexr
Heeft iemand hier zn kentekenlampje al eens vervangen (R1250RS, maar denk dat de R1200RS identiek is). Moertje en ringetje vielen bij mij de behuizing in :( - had het even vastgezet met hotglue, maar dat lijkt nu weer los te gaan zitten.

Wat is de 'officiële' methode?

(en ja, ik kon het niet uitstaan dat de kenteken verlichting de enige halogeen was op de gehele motor ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan