glk
MF veteraan
WelkomDit is hem dan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
WelkomDit is hem dan
Mooi man, is die hageltjenieuw in de Manhattan metallic lak (die lijkt in het echt mooier dan in de online configurator)?Dit is hem dan
Mooi man, is die hageltjenieuw in de Manhattan metallic lak (die lijkt in het echt mooier dan in de online configurator)?
[EDIT] Het is een R1200RT-LC zie ik nu, bijna nieuw dus en waarscijnlijk in Platin bronze.
ik rij ook altijd zonder zijkoffers .
en ja , bij mij hangt er modder en vuil ook een beetje overal , heb de spatlap al uitgetrokken maar toch ....
waar zitten de bumpertjes ?Bekijk bijlage 1468224
Mijn vorige RT had als valbeugels achter de “olifants oren” waardoor het weinig/geen zin had de zijkoffers er af te halen. Dus zaten die er standaaRT op.
Mijn huidige RT heb ik van kunststof zijkoffer bumpertjes laten voorzien, zijkoffers hangen aan het rek in de garage tenzij moeders mee is naar een conceRT en achterop ipv met heur eigen GS (hoewel, ook dan zijkoffers want moeders doet niet meer aan meer koffers dan alleen de vario topkoffer) of als er naar de Appie gegaan moet worden.
Vraagske:
Ik ben toe aan nieuwe schijven voor; mag ook wel na dik 100k.
Achter moet ik nog effe meten.
Ik kom prijzen tegen van 85 tot 130 euri tegen.
Iemand een idee ?
Origineel is Brembo.
Heeft iemand ervaring met EBS of Lucas ?
Bekijk bijlage 1468544
Zijn ze een beetje te zien zo?
Ha ok lol , had ze met de beste wil van de wereld niet kunnen vinden :-) en dat is nu dus het wondermiddel tegen spatten ? goed hoor !!
bmw dealer of chinees ?
@Jeroen1969 waar heb je deze besteld ?
Weet niet of je al besteld hebt...
Ik heb mijn Wave schijven van Braking besteld in Italie via Amazon. Scheelde serieus veel geld met hier in NL bestellen. Mogelijk ook interessant als je voor Brembo gaat. Kwam uiteindelijk hier vandaan Spare Parts Motorcycles Scooters Motorcycles Accessories - Genial Motor S.R.L
Ik zie mezelf dat echt niet doen, met m'n knieën op de grindtegels in de voortuin.
En aangezien de achterkant dan ook zeer toegankelijk is zou ik dit ook ff doen
Mijn mooiste valpartij was onder volle aandacht van de motorclub van mijn toemalige werk: als voorrijder wegdraaien van een parkeerplaats met grind en daar stond Wouter ineens wijdbeens over de weggegleden DOHC. In een soort reflex poging het ding tegen te houden hield ik het gas handle vast, waardoor ik met het motor lawaai vanzelf de aandacht van de toeristen trok die het niet hadden zien gebeuren.Schaamrood op mijn kaken...
Schaamrood op mijn kaken...
Mijn mooiste valpartij was onder volle aandacht van de motorclub van mijn toemalige werk: als voorrijder wegdraaien van een parkeerplaats met grind en daar stond Wouter ineens wijdbeens over de weggegleden DOHC. In een soort reflex poging het ding tegen te houden hield ik het gas handle vast, waardoor ik met het motor lawaai vanzelf de aandacht van de toeristen trok die het niet hadden zien gebeuren.
Een vraag die ik nog niet voorbij heb zien komen hier (wellicht heb ik eroverheen gelezen, ben sinds eind 2019 alle 15 delen van dit topic gaan lezen en nu bij deel 13 pagina 83... het is een heel werk):
Het valt mij op dat de motor helemaal niet zo gemakkelijk van neutraal naar 1 wil. Vaak moet ik eventjes naar voor en achter bewegen voordat hij 'pakt'. Vooral bij een koude motor - en meestal zet ik 'm onderweg niet in z'n neutraal hierom. Dus bij de stoplichten sta ik met ingeknepen koppeling te wachten, minder prettig in Rotterdam met die lampen die maar op rood blijven.