Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog een weekje geduld. En dan gaan we over naar een LC
...en om drogere voeten (voor rijder en duo) te houden op een LC, gewoon vragen om het zg. 'slechtweer-pakket' (weet echter niet of dat in NL ook zo heet)
Typisch iets wat wel op de Behörde-fietsen zit, maar helaas niet op de burger-brommers.
Zie en klik opt plaatje.
Dank je wel!Zo Jan, dat is eigenlijk best vlot gegaan! Heb je de DOHC nou dik 2 jaar gereden?
Gefeliciteerd in elk geval en Karin en ik wensen jou en Marjan veel fijne, comfortabele, ontspannen, leuke maar bovenal VEILIGE kilometers RT LC boxer genot!
@ Jeroen: Mocht je een GS LC Adv. overwegen, die van mij komt vrij. Heb een R1250GS besteld.
Gefeliciteerd met de aanstaande komst van de 1250 GSA!! Ben heel benieuwd naar je rijervaringen met het High Performance boxer blok!
Hebben ze allemaal afgebroken.Oude strandhuis van Bløf’s hit nog gevonden daar Jan?
De R1250RT heeft zeer veel overeenkomst met de R1200RT-LC....Bij terugkomst (perfecte timing trouwens, want RooSje werd net afgespoten) de R1250RT bewonderd:
Quote van Karin: "Dit is de mooiste RT die ik ooit gezien heb!". En ik moet zeggen, ik vindt haar ook wel bijna mooier dan Sidney.... Wat dan ook wel wat te maken heeft met die fraaie platina biesjes die door een (vrouwen!)hand zijn aangebracht:
Van voren vindt ik de nieuwste LC telg van de RT familie nog altijd wel een klein tikje "bullebakkerig":
Het is ook net of ze "boos" kijkt...
Het neusje van de zalm is ff wennen. Maar dat zou mij uiteindelijk wel lukken denk ik, wennen aan dat neusje.
Het blauw van deze fiets is behoorlijk donker, er moet wat daglicht overheen strelen wil je het blauwe karakter zien. Lelijk is dat niet overigens.
De cockpit is volgens mij min of meer hetzelfde. En ook nu is de vergrendeling van de navigatie unit nog niet via Central Lock geregeld, daar waar dit wel mogelijk is (hier op het MF heeft iemand dat geklust).
Qua nieuwigheid in uiterlijk zijn volgens mij deze twee stukkies plastic toegevoegd tov de vorige LC variant:
Al met al kan het mijn goedkeuring wel dragen. Ben in ieder geval nieuwsgierig genoeg geworden om eens een proefritje te gaan doen. Dat heugelijke feit zal over niet al te lange termijn plaats vinden want deze beauty gaat de showroom in, maar terwijl Karin en ik bewonderend er om heen scharrelden, werd erachter in de werkplaats een demo versie (in het zwart) klaar gemaakt.
Deze RT was met radio uitgerust. Mocht ik ooit voor de bijl gaan, dan hoeft voor mij die radio niet. Die centen sla ik dan liever stuk op de optionele "Option 719" kleppendeksels, die zien er echt prachtig uit.
Ben benieuwd wat ik van dat nieuwe variabele kleppen timing blok ga vinden. Wordt dus zeer zeker vervolgd.
...
Blijkbaar cuppen alle banden onder een RT.